محمدی هم قهرمان نشد/ شاگردان خادم در حسرت طلا ماندند



اخبار,اخبار ورزشی ,رقابت‌های کشتی آزاد

 

اخبار ورزشی - رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - ازبکستان
محمدی هم قهرمان نشد/ شاگردان خادم در حسرت طلا ماندند

نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با شکست در دیدار ‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مدال نقره بسنده کرد.

به گزارش فارس، در ادامه مسابقات روز دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در چهار وزن دوم که از صبح امروز در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان آغاز شده است، سیداحمد محمدی مغلوب سوسلان رامونوف از روسیه شد و دستش از مدال طلا کوتاه ماند تا تیم ایران بدون هیچ مدال طلایی به کار خود در مسابقات پایان داده باشد.

سید احمد محمدی نماینده وزن 65 کیلوگرم کشورمان در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ماکسی میلیان اوسرلیتنر از اتریش را شکست داد و در دور دوم هم با نتیجه 7 بر صفر مقابل گئورگی بوکور از رومانی به پیروزی رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

نماینده کشورمان در این مرحله با نتیجه 14 بر 11 از سد میهائیل ساوا از مولداوی گذشت و گام به نیمه نهایی گذاشت. محمدی در این مرحله نیز در با نتیجه 17 بر 10 مقابل کایا از ترکیه به پیروزی دست یافت و فینالیست شد.

وی در دیدار فینال در حالی که با نتیجه 7 بر صفر از حرفش عقب بود در نهایت با ضربه فنی مغلوب سوسلان رامونوف از روسیه شد و دستش از مدال طلا کوتاه ماند تا تیم ایران بدون هیچ مدال طلایی به کار خود در مسابقات پایان داده باشد. در این وزن 32 نفر حضور دارند.

به گزارش فارس، بدین ترتیب تیم ایران بدون مدال طلا با 3 نقره و 2 برنز و کسب 46 امتیاز با نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های جهانی پایان داد. تیم کشورمان سال گذشته در مجارستان قهرمان شده بود.

روس‌ها به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------