اتهام آزارجنسی به عضو تیم ملی مردان ایران



اخبار ورزشی - آبرویزی ادامه دارفوتبال در بازی های آسیایی اینچئون 2014
اتهام آزارجنسی به عضو تیم ملی مردان ایران

روز سه شنبه پلیس کره جنوبی خبرداد که یکی از اعضای کادر فنی تیم مردان فوتبال ایران را به اتهام آزار و اذیت جنسی بازداشت کرده است

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال

 

ساعاتی قبل سایت رسمی بازی های آسیایی اینچئون ازرسوایی اخلاقی که توسط کاروان ایران در کره جنوبی رخ داده پرده برداشت. سایت رسمی مسابقات نوشت:«روز سه شنبه پلیس کره جنوبی خبرداد که یکی از اعضای کادر فنی تیم مردان فوتبال ایران را به اتهام آزار و اذیت جنسی بازداشت کرده است»این خبر اشاره می کند که این عضو کاروان ایران در استادیوم محل برگزاری بازی تیم ملی به دختری که جزداوطلبان راهنمایی ورزشکاران بوده تعرض جنسی کرده است.

 

طبق گزارش سایت مسابقات این مرد 38 ساله ایرانی عکس گرفتن با دختر را بهانه کرده و گفته هیچ قصدی به غیر از گرفتن عکس دونفره نداشته است.حتی این فرد مدعی شده که نمی دانسته کاری که می کند غیرقانونی است. با این حال دخترراهنماپلیس را باخبرکرده و این عضوایرانی بازداشت شده است.پلیس البته هویت این فرد را افشا نکرده اما اتهامات به اوتفهیم شده و پلیس به دنبال نهایی کردن پرونده او با اخراجش از دهکده مسابقات و البته کره جنوبی است.

خبرسایت رسمی بازی ها در حال حاضر به سرعت در حال انتشار درسایت های مختلف خبری است.جستجو با جمله :« Iran soccer official suspected of sex harassment» شمارا به همه اخبار و حواشی منتشرشده می رساند.این خبر در حالی منتشر می شود که تیم ملی روز گذشته با نتیجه 4-1 شکست خورد وخانزاده یکی از بازیکنان تیم ملی به خاطر ضرب وشتم بازیکن حریف از زمین اخراج شد.

اخبار ورزشی - عصرایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------