آقای خاص حاضر به عذرخواهی نشد



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - آقای خاص حاضر به عذرخواهی نشد

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی حاضر به معذرت خواهی از آرسن ونگر همتای خود در تیم آرسنال نیست و به این ترتین امیدها برای آشتی این دو مربی بزرگ را برباد داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، مشاجره های ژوزه مورینیو با آرسن ونگر از فصل گذشته آغاز شد زمانیکه آقای خاص بارها اظهار کرد تیم چلسی مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیست . آرن ونگر سرمربی آرسنال علت صحبت های مورینیو را ترس وی از ناکامی احتمالی تیمش عنوان کرده بود ، آقای خاص هم پاسخ دندان شکنی به مربی فرانسوی داده و به 9 سال ناکامی آرسنال در رسیدن به قهرمانی اشاره کرد و ئنگر را متخصص ناکامی لقب داد .
 
ماجرای مشاجره دو مربی تا فصل جدید هم ادامه یافت و حالا در آستانه دیدار مجدد چلسی و آرسنال در لیگ برتر مورینیو اعلام کرد هیچ دلیلی برای عذرخواهی از ونگر نمیبیند . سرمربی آبی پوشان گفت : دلیلی برای عذرخواهی وجود ندارد . من آن ماجرا را فراموش کرده ام و تمام حواس خود را بر روی آینده متمرکز کرده ام . آدم های باهوش هم حق را به من می دهند ، تمام !اجازه بدهید بر روی بازی بعدی که مسئولیت سنگینی بر دوش ما گذاشته است فکر کنیم . هر دو ما هدایت دو تیم بزرگ در لندن را برعهده داریم که میلیون ها طرفدار دارند . این هواداران از ما بازیهای زیبا و جذاب می خواهند .
 
یادآور می شود ، چلسی در رقابتهای فصل گذشته موفق شد با نتیجه 6 بر صفر آرسنال را شکست دهد اما مورینیو به آن پیروزی شیرین نبالیده و گفت : نتیجه 6 بر صفر احتمالا هر 50 سال یک بار تکرار می شود . آرسنال همیشه حریف سرسختی برای ما بوده و در بازی بعدی هم به دنبال شکست این تیم هستیم .
اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------