پاسخ بی مرامی‌های مسئولان استقلال را پایان فصل می دهم



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - پاسخ بی مرامی‌های مسئولان استقلال را پایان فصل می دهم

فتح الله زاده مدعی است که به احترام هواداران سعی کرده سکوت کند و پاسخ دوستانش را ندهد.

 در پی صحبت های روز گذشته افجه‌ای، سخنگوی باشگاه استقلال مبنی بر اینکه فتح الله زاده طبق قرار قبلی به باشگاه نیامده و تنها به طور شفاهی درباره مسایل مالی باشگاه صحبت کرده است،فتح الله زاده گفت: فیلم مدارکی که ارایه کرده ام موجود است. نمی دانم هر کاری که می کنم این‌ها باز حرف خودشان را می زنند. به نظرم فایده ای ندارد با اینها یکی به دو کنم.

فتح الله زاده در ادامه افزود: سه بار در طول این مدت ترازنامه مالی باشگاه را داده‌ام اما نمی دانم دیگر دنبال چه چیزی می گردند. حالا که  این‌گونه با افکار عمومی بازی می کنند دیگر جواب‌شان را نمی دهم. چون تعامل با این ها مثل مشت در سندان کوبیدن است! من این چند بار هم که به باشگاه رفتم به احترام شخص افشارزاده بود.

مدیر عامل سابق استقلال با بیان این مطلب که چرا شما رسانه ها به این رفتار مسوولان فعلی استقلال شک نمی کنید؟ گفت: اینها نمی خواهند خصوصی سازی انجام شود اما مطمین باشند این اتفاق می افتد. من بر اساس اصول حسابرسی دولتی و رسمی ترازنامه باشگاه را تهیه کردم و با قاطیعت می گویم آخر هم همان تراز مالی من را اعلام می کنند.

فتح الله زاده همچنین با اشاره به حسابرسی در باشگاه پرسپولیس گفت: مگر در باشگاه پرسپولیس حسابرسی به طور کامل انجام شده؟ اما هیچ کس این‌گونه اظهار نظر نمی کند، اینها بی مرامی است، بعضی ها مرام ندارند. وگرنه چه لزومی دارد اینگونه حرف بزنند؟

فتح الله زاده در ادامه تصریح کرد: من دیگر به مسوولان استقلال کاری ندارم و تنها به سازمان خصوصی سازی و سازمان حسابرسی جواب پس می دهم. اگر ادعای دوستان اینگونه است چرا سازمان خصوصی سازی اعلام کرده وضع استقلال بهتر از پرسپولیس است؟ دوستان مطمین باشند این بی مرامی شان را بی جواب نخواهم گذاشت و در پایان فصل خیلی مسایل را در یک کنفرانس خبری  خواهم گفت تا همه ماهیت خیلی ها را بشناسند.
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------