10 ورزشکار پردرآمد سال 2014 را بشناسید



اخبار,اخبار ورزشی ,پردرآمدترین ورزشکاران

 

اخبار ورزشی - 10 ورزشکار پردرآمد سال 2014 را بشناسید

نشریه فوربس طی گزارشی نام ورزشکاران با بیشترین درآمد در سال 2014 را اعلام کرد که کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی تیم رئال مادرید در جایگاه دوم این لیست قرار دارد.

به گزارش فارس به نقل از فوربس، علی رغم تصور عامه، پر درآمدترین ورزشکار جهان در سال 2014 یک فوتبالیست نیست.

مقام نخست پر درآمدترین ورزشکار جهان در سال جاری متعلق بوکسور معروف فلوید می ودر است.

نشریه فوربس طی گزارش اخیر  خود اعلام کرده است این ورزشکار آمریکایی در سال 2014 درآمدی بالغ بر 105 میلیون دلار از حضور در مسابقات کسب کرده است.

بر اساس این گزارش کریستین رونالدو، بازیکن پرتغالی تیم رئال مادرید اسپانیا، با 80 میلیون دلار درآمد در جایگاه دومین ورزشکار پردرآمد جهان در سال جاری قرار گرفته است.

درآمد 80 میلیون دلاری رونالدو شامل 52 میلیون دلار دستمزد و 28 میلیون دلار پاداش می شود.

لبرون جیمز، بسکتبالیست معروف آمریکایی، از سوی نشریه فوربس در مقام سوم این رده بندی قرار گرفته است، این بازیکن در سال 2014، 72.3 میلیون دلار درآمد داشته است اما نسبت حقوق این بازیکن با پاداش های دریافتی وی بسیار متفاوت است.

دستمزد رسمی این بازیکن 19.3 میلیون دلار بوده است و پاداش های دریافتی این بسکتبالیست 53 میلیون دلار ارزیابی شده است که وی را به ستاره دریافت پاداش NBA آمریکا بدل کرده است.

لیونل مسی، بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا، با 64.7 میلیون دلار درآمد در جایگاه چهارم لیست پردرآمد ترین بازیکنان جهان در سال جاری قرار گرفته است.

درآمد این بازیکن شامل 41.7 میلیون دلار دستمزد و 23 میلیون دلار پاداش بوده است.

کوب براینت، بسکتبالیست آمریکایی نسبت به رقیب خود لبرون جیمز 8 میلیون دلار دستمزد بیشتری در سال جاری دریافت کرده است اما پاداش های جیمز درآمد بالاتری را برای وی به ارمغان آورده است.

کوب براینت در سال جاری 61.5 میلیون دلار درآمد داشته است که بیش از نیمی از این درآمد را پاداش های وی تشکیل می دهند. دستمزد این بازیکن 30.5 میلیون دلار بوده است.

دیگر ورزشکاران با بیشترین سطح درآمد در سال جاری شامل تایگر وودز با 61.2 میلیون دلار، راجر فدرر با 56.2 میلیون دلار، فیل میکلسون با 53.2 میلیون دلار، رافایل نادال با 44.5 میلیون دلار، و مت رایان با 43.8  میلیون دلار می شوند.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------