آخرین قرارداد مهدوی کیا کمتر از اکثر پرسپولیسی ها/ چرا قرارداد کیا آب رفت؟/ رویانیان: تقصیر من نبود!



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - آخرین قرارداد مهدوی کیا کمتر از اکثر پرسپولیسی ها/ چرا قرارداد کیا آب رفت؟/ رویانیان: تقصیر من نبود!

ستاره بی مثال فوتبال ایران که خداحافظی تلخی از پرسپولیس داشت نتوانست در آخرین سال بازی خود قرارداد بزرگی به امضا برساند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی مهدوی کیا در آخرین سال بازی خود که در پرسپولیس رقم خورد، از مسئولان وقت باشگاه خواست در مورد مسائل مالی با او چانه زنی نکنند چون کیا قصد داشت قراردادی سفید امضا با این باشگاه داشته باشد. البته مهدوی کیا از سعید شیرینی سرپرست اسبق پرسپولیس خواست شان او را در نوشتن عدد و رقم در قرارداد حفظ کند.

حالا که حدود دو سال و نیم از آن زمان می گذرد، مهدوی کیا با مشکلاتی از قبیل مسائل مالیاتی مواجه شده و به اجبار، سری به سازمان لیگ زده تا قراردادش را بررسی کند. او به تازگی متوجه شده در فصل دوازدهم، یکی از ارزانقیمت ترین بازیکنان پرسپولیس بوده و بابت همین مساله بسیار شاکی و ناراضی است.

مهدوی کیا، قراردادش را با باشگاه پرسپولیس سفید امضا کرده بود اما گویا مسئولان این باشگاه مقابل رقم قرارداد نوشته بودند 520 میلیون تومان! و این رقم بسیار کمتر از چیزی است که مهدوی کیا تصور می کرد. جالب اینکه علی کریمی، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، نیلسون، علیرضا نورمحمدی، محمد نوری، رضا حقیقی(که در نیم فصل لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوست)، محمد قاضی، کریم انصاری فرد، هادی نوروزی، امیرحسین فشنگچی و... قراردادهایی به مراتب بالاتر از مهدوی کیا داشتند!


بابت پیگیری همین مساله، مهدوی کیا به باشگاه پرسپولیس سر زد تا تکلیفش را روشن کند اما سیاسی ضمن بیان این مساله که در جریان قراردادهای گذشته نیست، به جای حل مشکل آقامهدی، به او پیشنهاد حضور در کمیته فنی باشگاه را داد که مهدوی کیا فورا این پیشنهاد را رد کرد.


موشک ایرانی بوندس لیگا همچنین عصر روز یکشنبه با محمد رویانیان نیز دیداری داشت که مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس نسبت به چرایی کاهش مبلغ قرارداد مهدوی کیا خود را بی اطلاع نشان داد و در جواب مهدی گفت: «در این مورد، من بی تقصیرم.»
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------