ازدواج عامل پرسپولیسی شدن احتمالی بابک حاتمی



اخبار,اخبار ورزشی ,بابک حاتمی

 

اخبار ورزشی - حاتمی سرخ پوش می شود
ازدواج عامل پرسپولیسی شدن احتمالی بابک حاتمی

بازیکن تیم فوتیال سایپا البرز که در فرصت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، مورد توجه دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار گرفته دلیل جدایی خود از نارنجی پوشان سایپا را بیان کرد.

بابک حاتمی اظهار کرد: پیشنهاد خوبی از دو تیم استقلال و پرسپولیس دارم و حتی رسانه ها از انتقال من به قرمزپوشان پایتخت خبر دادند اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.


وی اظهار کرد: باشگاه سایپا هنوز رضایت نامه من را صادر نکرده و فکر می کنم بر سر مسائل مالی هنوز با پرسپولیس به توافق نرسیده اند، سایپا علاوه بر پول دو بازیکن نیز می خواهد.

حاتمی ادامه داد: فعلا بلاتکلیف هستم و امیدوارم به زودی وضعیت من از سوی باشگاه سایپا مشخص شود، هر دو تیمی که پول بیشتری بدهد و بتواند رضایت سایپا را جلب کند به آنجا می روم.


وی بیان کرد: من مشکلی با سایپا ندارم و روزهای خوبی در این تیم سپری کردم، من در حال آغاز زندگی مشترک هستم و به همین دلیل به پول احتیاج دارم و سایپا به دلیل این که این روزها شرایط مالی خوبی ندارد برای بهتر شدن شرایط باشگاه، با انتقال من موافقت کرد.


حاتمی گفت: باشگاه سایپا قرار بود بعد از هفته سیزدهم 20 درصد از قرارداد فصل جاری را به حساب بازیکنان واریز کند اما مشکلات مالی اجازه این کار را نداده است.

وی با بیان این که هنوز مطالبات فصل گذشته از سوی سایپا پرداخت نشده، یادآور شد: سایپا در حال حاضر توان پرداخت مطالبات مالی بازیکنان سایپا را ندارد، من بعد از هفته سیزدهم شرایطم را برای سایپایی ها شرح دادم و گفتم به دلیل فراهم کردن مقدمات ازدواج به پول احتیاج دارم اما متاسفانه شرایط باشگاه مناسب نبود.


حاتمی بیان کرد: امیدوارم وضعیت من به زودی مشخص شود، در حال حاضر با سایپا تمرین می کنم و جلالی به من گفت در صورت عدم انتقال باز هم سایپا خانه توست و از تو استقبال می کنیم.

وی یادآور شد: تا دو روز دیگر تکلیفم مشخص می شود و امیدوارم هر چه به صلاح من و باشگاه سایپا است اتفاق بیفتد.

گفتنی است، حمید درخشان در پایان دیدار تیمش مقابل نفت تهران از جذب بابک حاتمی مدافع تیم سایپا خبر داده بود. وی حتی بابت انتقال این بازیکن به پرسپولیس از مجید جلالی و مدیریت باشگاه سایپا تشکر کرد.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------