آخرین وضعیت پیوستن مهاجم محبوب و گلزن به استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پدیده

 

اخبار ورزشی - نمی دانم باید چه کار کنم
آخرین وضعیت پیوستن مهاجم محبوب و گلزن به استقلال

کاپیتان تیم فوتبال پدیده گفت: هنوز پرونده انتقالم به استقلال بسته نشده‌ است و تا 2، 3 روز دیگر تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم.

رضا عنایتی در خصوص احتمال رفتنش به استقلال در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: هنوز نتوانسته‌ام تصمیم قطعی خود را برای جدایی یا ماندن در پدیده بگیرم. پدیده شرایط خاصی دارد که برای رسیدن به این شرایط همه مجموعه تیم در کنار هم زحمات زیادی کشیده‌ایم اما باز هم باید برای رسیدن به تصمیم نهایی فکر کنم.

عنایتی در خصوص این که امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال از وی نام برده و گفته است که عنایتی را می‌خواهد، افزود: به هر حال امیر قلعه‌نویی سرمربی‌ام بوده ‌است ولی مستقیما با هم صحبتی نداشته‌ایم بلکه از طرف باشگاه استقلال درخواستی به باشگاه پدیده داده شده‌ است. این مسائل در فوتبال حرفه‌ای طبیعی است و کار خلاف قانون صورت نگرفته‌ است، زیرا تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات به دنبال پر کردن نقاط ضعف خود هستند.

وی اظهار کرد: در واقع باید بگویم که هنوز دو دل هستم، زیرا از یک طرف در پدیده شرایطم بسیار خوب است اما از سوی دیگر استقلالی است که در این تیم بازی کرده‌ام و تیمی پرطرفدار و دوست‌داشتنی است. در این چند روزه هواداران استقلال و پدیده واقعا به من لطف داشته‌اند و با تماس یا حضوری، لطف زیادی به من داشته‌اند و به همین دلیل واقعا نمی‌‍‌دانم باید چه کنم.

عنایتی در خصوص شکست تیمش در برابر نفت تهران در جام حذفی عنوان کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. متاسفانه باد شدیدی هم که در ورزشگاه می‌وزید شرایط را برای هر دو تیم سخت کرده ‌بود. از طرف دیگر در تیم خود نیز به دلیل نبود برخی بازیکنان با کمبود بازیکن مواجه بودیم و دیدید که خود من در تمام طول بازی به عنوان مدافع آخر در زمین به انجام وظیفه پرداختم.

وی ادامه داد: به هر حال بازی به پنالتی کشید و همان طور که می‌دانید نتیجه پنالتی به مقدار زیادی با شانس ارتباط دارد اما متاسفانه این فرصت خوب از دست رفت و جا دارد که به علیرضا منصوریان، سرمربی تیم نفت تهران این پیروزی را تبریک بگویم.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده همچنین تاکید کرد: البته که در تیم پدیده با توجه به سال اول حضور در لیگ برتر به حضور در جام باشگاه‌های آسیا فکر نمی‌کند و در مجموعه تیم بیشتر به فکر کسب جایگاهی خوب در لیگ برتریم. همانطور که می‌دانید با توجه به قوانین محدودکننده‌ای که در رابطه با جذب بازیکنان لیگ برتری وجود دارد تیمی که تازه به لیگ برتر می‌رسد نمی‌تواند تغییرات زیادی در مجموعه خود ایجاد کند.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------