علت توقف واگذاری باشگاه پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی, باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - توقف واگذاری باشگاه پرسپولیس به دلیل ابهامات گسترده مالی

دستور مرجع قضایی مبنی بر توقف واگذاری باشگاه پرسپولیس بدلیل ابهامات مالی گسترده در سال های 90 الی 92 از سوی مدیران وقت، صادر شده است.

 مراجع قضایی واگذاری باشگاه پرسپولیس را به دلیل ابهامات مالی گسترده در سال های 90 تا 92 متوقف کردند.
 
به گزارش پول نیوز، بنابراعلام باشگاه پرسپولیس، مدیر حقوقی این باشگاه گفت: دستور مرجع قضایی مبنی بر توقف واگذاری باشگاه پرسپولیس بدلیل ابهامات مالی گسترده در سال های 90 الی 92 از سوی مدیران وقت، صادر شده است.
 
علی جمشیدی در خصوص پرونده مطروحه در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام کرد: اتهام تفهیمی به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از جانب یک شخص و صرفا یک اتهام بوده و مرتبط با قراردادهای سابق که ایشان هیچ نقشی در امضاء آن نداشته، بوده است که علیرغم توضیحات ارائه شده و دلالت مستندات به بازپرس محترم رسیدگی کننده، موجب اقناع ایشان نشد و شعبه موصوف قرار تامین کیفری از نوع بازداشت موقت برای سیاسی صادر کرد که با تقدیم لوایح و مستندات به قرار موصوف اعتراض شده است.
 
مدیر حقوقی باشگاه افزود: اخیرا مقام محترم قضایی طی دستوری به وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی بدلیل عدم افشاء درآمدها و دارایی ها و ابهامات مالی گسترده در سنوات 1390 الی 1392 از سوی مدیران وقت، بررسی دقیق و افشاء درآمدها و عملکرد مدیران سال های موصوف را قبل از هرگونه واگذاری خواستار شدند. 

اخبار ورزشی - پول نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------