اظهارنظر مسلمان درباره آخرین وضعیت پیوستنش به استقلال یا پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , محسن مسلمان

 

اخبار ورزشی - ذوب‌آهن با هر تیمی به توافق برسد به آنجا می‌روم؛
اظهارنظر مسلمان درباره آخرین وضعیت پیوستنش به استقلال یا پرسپولیس

هافبک ذوب آهن گفت: «هیچ چیز دست خودم نیست و باشگاه ذوب‌آهن تصمیم می‌گیرد اما به احتمال زیاد تکلیفم تا فردا مشخص خواهد شد.»

 محسن مسلمان همچنان بلاتکلیف است. در این دو هفته بحث حضور او در استقلال به صورت جدی مطرح شد ولی حالا گفته می‌شود پرسپولیس شدیداً درصدد جذب این بازیکن است و شاید مسلمان دوباره سرخ‌پوش شود.

او چندان تمایل ندارد حرف بزند و فقط می‌گوید: «من تمرینات اختصاصی‌ام را دنبال می‌کنم و هنوز تکلیفم مشخص نیست. از سوی باشگاه ذوب‌آهن هم برای حضورم در تمرین این تیم تماسی با من گرفته نشده و منتظر رایزنی‌های آقای آذری هستم.»

مسلمان درباره اینکه آیا مقصد آینده‌اش استقلال خواهد بود یا خیر تأکید می‌کند: «واقعاً در این شرایط چیزی نمی‌دانم و همه چیز به آقای آذری و توافق‌شان بستگی دارد و باید از ایشان در این باره سؤال کنید.»

مسلمان درباره اینکه پرسپولیس هم خواهان اوست و آیا امکان تغییر مسیرش به این تیم وجود خواهد داشت، می‌گوید: «هیچ چیز دست خودم نیست و من با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد دارم و آنها تصمیم می‌گیرند اما به احتمال زیاد تکلیفم تا فردا مشخص خواهد شد. ذوب‌آهن با هر تیمی به توافق برسد به آنجا می‌روم.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------