واکنش تند حقیقی به صحبتهای رهبری‌فرد



اخبار,اخبار ورزشی ,  رضا حقیقی

 

اخبار ورزشی - آنقدر خوب کار می‌کنم تا دوباره به پرسپولیس برگردم؛
واکنش تند حقیقی به صحبتهای رهبری‌فرد: من جز زیر توپ زدن چیز دیگری از او یادم نمی‌آید

بازیکن پیشین فوتبال پرسپولیس گفت: هرگاه رهبری‌فرد در رزومه فوتبالی‌اش بازی در جام جهانی وجود داشت، می‌تواند در باره من نظر بدهد.

 رضا حقیقی، در خصوص اظهارات بهروز رهبری‌فرد که گفته بود، پیراهن پرسپولیس برای حقیقی گشاد است، گفت:‌ من حرف این آقا را قبول می‌کنم اما سؤال ما این است که چرا پیراهن گشاد پرسپولیس که از تن من درآمده در قامت مربیگری به تن رهبری‌فرد نمی‌رود؟

وی ادامه داد: از بازیگری این آقا جز زیر توپ زدن، پنالتی دادن و خریدن گل و شیرینی بعد از دعوا هیچ چیزی یادم نمی‌آید و باید بگویم که هر کسی که مربی پرسپولیس شده از گل‌محمدی تا دایی همه از نظر او ایراد داشته‌اند و حتی بارها به من، علی‌عسگری، دهنوی و یا کفشگری گیر داده‌ است. اما ما باید لباس فنی‌مان را از دایی و گل‌محمدی بگیریم و نیاز نیست فردی که اگر بخواهیم هزار بازیکن پرسپولیس را نام ببریم نفر هزار و یکم هم نیست در این باره نظر بدهد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: رهبری‌فرد از نظر فنی چیزی ندارد و برای اینکه در چشم باشد، از این صحبت‌ها انجام می‌دهد، او چون از نظر فنی در اندازه‌های محرمی،محمدخانی و پنجعلی نیست، تنها کاری که انجام می‌دهد تخریب است. هنوز یادمان نرفته رهبری‌فردی که دم از پرسپولیسی می‌زند وقتی پیراهن پاس را پوشید و به پرسپولیس با پنالتی گل زد، چگونه مقابل جایگاه 36 دور افتخار زد و اگر ادعای پرسپولیسی‌ داشت نباید این کار را انجام می‌داد.

حقیقی خاطرنشان کرد: رهبری‌فرد کاملا نان را به نرخ روز می‌خورد و اگر خودش در پرسپولیس نباشد این تیم را دوست ندارد. اما من جز زیر توپ زدن و خریدن گل و شیرینی که بیشتر پول قراردادش را برای آن می‌داد چیزی از او یادم نمی‌آید.

وی ادامه داد: رهبر‌فرد هرگاه در زرومه‌اش بازی در جام جهانی بود، می‌تواند درباره من نظر بدهد ، چه برسد به صحبت کردن. آدم باید رزومه قوی داشته باشد تا 20 سال بعد همه از فوتبال فنی او یاد کنند نه اینکه از او فقط مصاحبه‌های تخریبی در ذهن باشد. مردم زرنگ هستند و می‌دانند که چه کسی برای آنها زحمت می‌کشد.

بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده خراسان در پایان گفت:‌ من عاشق پرسپولیس هستم و به خواسته خودم از این تیم جدا نشدم اما مشکلات شدیدی داشتم که اگر این مشکلات وجود نداشت تا 10 سال آینده هم از پرسپولیس جدا نمی‌شدم. اما اتفاقاتی رخ داد که مجبور شدم از پرسپولیس بروم اما اینقدر کار می‌کنم که دوباره به تیم محبوبم برگردم.
 اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------