«کفاشیان» در خصوص کنار نگذاشتن «نبی» بلوف می‌زند‌



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کفاشیان

 

اخبار ورزشی - اختلاف‌نظر میان کفاشیان و نبی بالا گرفته است؛
«کفاشیان» در خصوص کنار نگذاشتن «نبی» بلوف می‌زند‌

اما شاید کفاشیان هم فکرش را نمی‌کرد که نبی به این راحتی‌ها صندلی‌اش را‌‌ رها کند و برود. او بعد از نمایش تحصن و ماجرای جمع‌آوری امضا و چند خبر درگوشی کمی تا قسمتی تهدیدآمیز، کمی پا ‌پس کشید تا جایی که امروز اعلام کند...

کفاشیان در خصوص کنار نگذاشتن نبی بلوف می‌زند‌گزینه تصدی پست دبیرکلی «احراز صلاحیت» نشدعلی کفاشیان در جدید‌ترین اظهارنظرش راجع به تغییر و تحولات صورت گرفته در فدراسیون فوتبال می‌گوید: «بحث تغییر دبیرکل را متوقف کرده‌ایم». او این سخنان را ساعاتی قبل از رفتن به استرالیا بیان می‌کند تا بازار شایعات همچنان داغ بماند. بعد از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال، توفان تغییرات در فدراسیون فوتبال وزید و شجاعی و هاشمیان و آیت‌اللهی کنار گذاشته شدند، ولی هنوز برکناری مهم‌ترین گزینه ‌‌مانده است؛ مهدی محمدنبی!
 
به گزارش «تابناک»، هرچند کارکنان تشریفات فدراسیون فوتبال یکشنبه هفته گذشته خود‌ را برای تودیع و معارفه دبیرکل فدراسیون فوتبال آماده کرده بودند، این ماجرا به طرز مشکوکی عقب افتاد تا علی کفاشیان امروز و در آستانه عزیمت به استرالیا، از توقف ماجرای تغییر دبیرکل خبر بدهد.

شنیده‌ها از فدراسیون فوتبال چنین حکایت می‌کند که نبی در روزهای گذشته، تلاش فراوانی ‌برای نگه داشتن صندلی دبیرکلی خود انجام داده که نمایش تحصن کارمندان فدراسیون مقابل دفتر علی‌ کفاشیان یکی از قطعات این پازل بود.

بنا بر این گزارش، اواخر هفته گذشته بود که ۲۰ تا ۲۵ کارمند فدراسیون فوتبال جلوی دفتر تحصن کردند تا حمایت خود را از دبیرکل اعلام کنند؛ اما تلاش‌های نبی برای بقا به اینجا ختم نشد و بعد از این نمایش بالیوودی، او به سراغ نمایندگان مجلس رفت تا با جمع‌آوری امضا از برخی نمایندگان مجلس، زمینه لازم برای ابقای خود‌ را فراهم کند.

البته سرانجام موضوعات مختلفی دست به دست هم دادند تا جلسه یکشنبه گذشته برگزار نشود و نبی شب گذشته و همچنان با نام «دبیرکلی» فدراسیون راهی استرالیا شود تا تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی کند. به این ترتیب، هرچند موضوع تغییر او همچنان با جدیت قبل روی میز وجود دارد، دست‌کم او به شیوه معمول کفاشیان توانست اندکی برای خودش زمان بخرد و حداقل تا پایان جام ملت‌ها دبیرکل ‌بماند.

اما آنچه این چند روز میان کفاشیان و نبی گذشت، شیوه متفاوتی بود که این دو تن تا کنون تجربه نکرده بودند. نبی به‌ عنوان مغز متفکر جریان کفاشیان و حامیانش در فدراسیون فوتبال در همه این سال‌ها، وظیفه مهندسی و مهره‌چینی را بر عهده داشته و همیشه حرف و کلامش با رئیس فدراسیون یکی بود، ولی از صبح روز مجمع به این طرف، دیگر هیچ نشانی از این همبستگی میان این دو دیده نمی‌شد؛ پس از آنکه در آستانه مجمع، علی کفاشیان به اصلاحات وزارت ورزش در فدراسیون تن داد، دیگر ریسمان رابطه این دو نفر هم از هم گسست.

این گزارش می‌افزاید، ‌علی کفاشیان در بازی قدرت میان حفظ صندلی ریاست فدراسیون فوتبال و حمایت از تیم خود در فدراسیون، صندلی را انتخاب کرد تا بعد از آیت‌اللهی با جدیت از رفتن نبی حرف بزند.

اما شاید کفاشیان هم فکرش را نمی‌کرد که نبی به این راحتی‌ها صندلی‌اش را‌‌ رها کند و برود. او بعد از نمایش تحصن و ماجرای جمع‌آوری امضا و چند خبر درگوشی کمی تا قسمتی تهدیدآمیز، کمی پا ‌پس کشید تا جایی که امروز اعلام کند، ‌«بحث تغییر‌ دبیرکل را متوقف کرده‌ایم». البته در اینکه فعلا بحث تغییر دبیرکل متوقف شده شکی نست. حداقل تا پایان جام ملت‌ها، نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ‌خواهد ماند، ولی با بازگشت تیم از استرالیا، قطعا این اتفاق رخ خواهد داد.

آنچه مانع برگزاری جلسه تودیع و معارفه هفته گذشته شد، مشکلی بود که در گزینش «گزینه جدی دبیرکلی» از سوی مراجع ذی‌صلاح وزارت ورزش رخ داد. پس از اینکه یک نام به عنوان گزینه اصلی تصدی پست دبیرکلی مطرح شد، در فرایند گزینش او از سوی مراجع ذی‌صلاح مشکلاتی پیش آمد که به سابقه سیاسی او ـ که بی‌ارتباط با حوادث سال ۸۸ بود ـ مرتبط است و به این ترتیب اصلی‌ترین گزینه تصدی این صندلی کنار رفت.

 

از بخت نبی، فرصت انتخاب گزینه بعدی با ایام جام ملت‌ها تلاقی پیدا کرد و او فعلا چند هفته‌ای در پست خود ‌خواهد ماند؛ بنابراین، تمام ژست‌های‌ ‌کفاشیان در خصوص اراده او مبنی بر توقف ماجرای تغییر دبیرکلی، بلوفی بیش نیست و تغییر و تحولات ـ همان گونه که صحبت شده بود ـ در فدراسیون رخ خواهد داد.

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------