خادم شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - خادم شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس شرایط واگذاری این ۲ باشگاه را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، امیررضا خادم در جمع خبرنگاران در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: امروز جلسه 3 ساعته‌ای با حضور شورای واگذاری استقلال و پرسپولیس و مجمع 2 باشگاه و با حضور وزیر ورزش، وزیر اقتصاد، وزیر دادگستری و رئیس سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد و با تمام فرازها و فرودها ابعاد مختلف این واگذاری مورد بررسی قرار گرفت و قیمت پایه فروش 2 باشگاه اعلام شد و مقرر شد تا پایان ماه در اطلاعیه‌ای شورای واگذاری شرایط واگذاری را اعلام کند.

وی در واکنش به این موضوع که هر روز بدهی‌های جدیدی از 2 باشگاه منتشر می‌شود، خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی که افتاد این بود که مصوب شد کل بدهی 2 باشگاه به علاوه مسائل حقوقی در اختیار دولت باشد، یعنی آن بخش از مسائل مالی که هیئت مدیره نتواند در فرصت مقرر اعلام کند و هیئت رئیسه نتواند و سازمان حسابرسی نتواند تعیین کند در اختیار دولت قرار می‌گیرد و برند 2 باشگاه و اماکن غیرمنقول واگذار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس ادامه داد: برای هر یک از 2 باشگاه مبلغ 290 میلیارد تومان به عنوان مبلغ پایه در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: یکی از شروط برای خریداران این است که مجموعه‌ای 100 نفری از هواداران و پیشکسوتان را معرفی کنند و به تایید وزارت ورزش برسد و آنها 20 درصد از سهام را دریافت کنند و یک کرسی در هیئت رئیسه داشته باشند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تغییر در هیئت مدیره استقلال همچنان پابرجاست، گفت: با توجه به تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته چون قرار شد که 2 باشگاه در مزایده بروند و برند آنها فروخته شود، بحث‌های خصوصی‌سازی و مالی به قوت خود باقی است و در واحد زمان سازماندهی می‌شود و در خصوص آن تعیین تکلیف می‌شود لذا در بحث فروش آنها مشکلی از جهت تعداد اعضا بر اساس اساسنامه وجود ندارد.

وی در خصوص سیاسی نیز گفت: این مسائل را از هیئت مدیره بپرسید ولی طاهری از طرف هیئت رئیسه تمامی مسئولیت‌های مدیرعامل را دارد و در مورد مدیرعامل نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.


خادم در خصوص صحبت وزیر ورزش که گفته بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس آن طور که شما می‌خواستید پیش نرفته، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. نماینده‌ای از طرف مجلس در بحث واگذاری حضور داشت و با توجه به اینکه بحث قیمت‌گذاری و فروش دو باشگاه مطرح بود، مطلب مشخص شد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس در پایان گفت: تا یک ماه آینده خیلی چیزها در واگذاری مشخص می‌شود و بحث مدیریت باشگاه نیز در مسیر خود پیش می‌رود و مشکلی وجود ندارد.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------