حرکت ناخوشایند از سوی مهدی رحمتی و قلعه نویی!



اخبار,اخبار ورزشی , مهدی رحمتی

 

اخبار ورزشی - گزارش تمرین امروز استقلال
حرکت ناخوشایند از سوی مهدی رحمتی و قلعه نویی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال و دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان برای چندمین بار در طول نیم‌فصل با یکدیگر روبرو نشدند.

 تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در حالی به اتمام رسید که پایان تمرین این تیم مقارن شد با گرم کردن بازیکنان پیکان و صنعت نفت آبادان که قرار است از ساعت 18 و 30 دقیقه با هم دیداری دوستانه برگزار کنند.

* صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال پیکان به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و با وی خوش و بش کرد. همچنین اعضای کادر فنی دو تیم نیز این کار را انجام دادند.

* هنگامی که آرش برهانی سیاوش اکبرپور را دید با وی خوش و بش کرد. همچنین محمد نصرتی که زمانی در تیم پاس تهران با آرش برهانی همبازی بود وی را در آغوش گرفت و با او شوخی می‌کرد. آنها با یکدیگر عکس یادگاری هم گرفتند.

* کارلوس مانوئل سرمربی پرتغالی تیم فوتبال نفت آبادان هم با امیر قلعه‌نویی رو در رو شده و با وی برخورد گرمی داشت.

* امیر قلعه‌نویی و صمد مرفاوی نیز در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. سرمربی تیم فوتبال استقلال وقتی شیعی مدیرعامل پیکان را دید به سمت او رفت و مدیریت وی را در تیم پیکان به او تبریک گفته و برایش آرزوی موفقیت کرد.

* حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال که چند روز پیش روبه رو نشدنش با رحمتی سوءتفاهمی را به وجود آورده بود امروز با این دروازه‌بان خوش و بش کرده و همچنین احمد جمشیدیان و ساموئل نیز با مدافع تیم استقلال و همبازی فصل گذشته خود برخورد گرمی داشتند.

* وحید طالب‌لو که زمانی در تیم استقلال با صمد مرفاوی همکار بود پس از دیدن مربی سابق خود با وی دست داد و سپس ورزشگاه را ترک کرد.

* حسن حوری دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به سمت امیر قلعه نویی رفت که سرمربی استقلال با او نیز احوالپرسی کرد و وضعیت وی را جویا شد.

در حالی که اکثر بازیکنان دو تیم با یکدیگر خوش و بش می‌کردند باز هم رحمتی با قلعه‌نویی روبرو نشد و دروازه‌بان پیکان در پشت دروازه مشغول گرم کردن بود که قلعه‌نویی ورزشگاه را ترک کرد.

* قرار است بعد از دیدار دوستانه تیم فوتبال پیکان و صنعت نفت آبادان بازیکنان تیم پیکان برای محمد نصرتی جشن تولد بگیرند.

* تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان کار هوازی انجام خواهند داد.
اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------