اظهارات کی روش بعد از پیروزی تیم ملی برابر قطر/واکنش سرمربی قطر به شکست برابر ایران



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی ایران و قطر

 

اخبار ورزشی - کی‌روش: آزمون مثل نیستلروی است/ مقابل قطری بازی کردیم که قدرتمند بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم توانستیم از هدفمان دفاع کنیم.

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل قطر در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم توانستیم از هدفمان دفاع کنیم مطمئنا در نیمه دوم می توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم اما تحت فشار قرار گرفتیم. این برد را به هواداران ایران که در استرالیا حمایت کردند و به خصوص آنهایی که در ماه‌های گذشته از تیم ملی حمایت کردند تقدیم می کنم و از همه تشکر می کنم. می دانستیم بازی سختی را پیش داریم.

وی در مورد اینکه به نظر تحت فشار بودید تصریح کرد: به هیچ وجه عصبی نبودم البته سعی می کردم تیم را کوچ کنم و کار خود را انجام دهم. در نیمه دوم 7-8 موقعیت تک به تک و دو به تک بودیم وقتی روی نیمکت هستی و نمی توانید به گل برسید عصبی می شوید. مقابل تیمی بازی می کردیم که قدرتمند بودیم اگر یک گل بزنم خوشحالم و اگر دو گل بزنم خوشحال تر خواهم بود.

کی‌روش در مورد مصدومیت آزمون گفت: فکر می کنیم مسئله جدی نباشد و فردا پیگیری‌های بیشتری انجام خواهیم داد. نظرم در مورد گل آزمون این است که گل فوق‌العاده ای شاهد بودیم و اینگونه چرخش‌ها به ما کمک خواهد کرد او جوان آینده‌داری است و آینده فوق‌العاده‌ای دارد و در سطح جهانی یکی از بهترین مهاجمان است و همچون نیستلروی است و آینده خیلی خوبی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که شما جذاب‌ترین بازی‌ها را ارئه داده و در طول مسابقات چه فکری می‌کنید و چه نتیجه ای بگیرید، تصریح کرد: نگرش ما در هر بازی به خودش است تمرکز ما به تک تک بازی ها خواهد بود. خود را آماده می کنیم البته اگر گل‌های بیشتری می زدیم به ما کمک می‌کرد اما در هر بازی تنها به آن دیدار فکر می‌کنیم.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به سوال خبرنگار بی بی سی انگلیسی مبنی بر اینکه عده زیادی از هواداران خانم بودند و فکر نمی کند که باید در ایران هم ورود بانوان آزاد شود گفت: با تمام احترامی که قائل هستم هیچ نقطه نظری در این باره ندارم.

 

----------------------


بلماضی: خط دفاع ایران بهتر از آنی بود که فکر می‌کردیم/هواداران ایرانی باعث شدند ما عملکرد منفی داشته باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر گفت: خط دفاع ایران بهتر از آن بود که فکر می‌کردیم در آینده باید بهتر کار کنیم که به اهداف خود برسیم.

به گزارش فارس، جمال بلماضی پس از شکست مقابل ایران اظهار داشت:بازی خوبی بود بازیکنانم خوب بازی کردند استفاده این بازی‌ها را در آینده خواهیم بود.


وی در مورد اینکه چرا خط حمله تیمش نتوانست به گل برسد اظهار داشت: خط دفاع ایران بهتر از آن بود که فکر می‌کردیم در آینده باید بهتر کار کنیم که به اهداف خود برسم.
وی تاکید کرد: هواداران بیشتر ایرانی باعث شد که روی عملکرد تیم ما تاثیر منفی بگذارد و نتوانیم آن طور که باید در زمین مسابقه بازی کنیم و خودمان را نشان دهیم. مطمئنم در آینده می‌توانیم از اشتباهات درس گرفته و موفق‌تر به رقابت‌ها به میدان برویم.

وی یادآور شد: اگر به قطر بازگردم نخستین حرفی که به هواداران خواهم زد این است که در آینده بیشتر تیم را حمایت کنند و مورد تشویق خود قرار دهند. نیامدیم ببازیم دوست داشتیم به مرحله بعدی صعود کنیم. این تیم خوب بود اما باید بیشتر روی تیم کار کنیم و اشتباهات خود را کاهش دهیم و در آینده می تواند عملکرد به مراتب بهتری را از خود ارائه کند.


سرمربی تیم ملی قطر در خصوص اینکه چه بازیکنانی برای این تیم در جام جهانی 2022 می‌توانند به میدان بروند تصریح کرد: سوال خوبی بود. در قطر بازیکنان زیادی نداریم اما تیم زیر 18 سال قهرمان شده و می توانیم روی آنها حساب کنیم.


بلماضی در مورد اینکه چرا از خلفان کمتر در زمین استفاده کرده گفت: این بحث فنی بود اما باید بگویم تیم قطر در کل بعد از گلی که دریافت کرد کمی روحیه خود را از دست داد و نتوانستند آن طور که باید بازی کنند و به شرایط بازی بازگردند و در نهایت بازی را باختیم.
بلماضی در خصوص هواداران ایران تاکید کرد: طرفداران ایران با این تیم بودند و خیلی خوب توانستند پیش بروند و این موضوع تاثیر زیادی در عملکرد خوبشان در این جام داشت.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------