شگفتی در روز صدرنشینی/ کره‌جنوبی بر استرالیای میزبان غلبه کرد



کره‌جنوبی با غلبه بر استرالیا شگفتی آفرید و در زمین میزبان جام،‌ به عنوان تیم نخست گروه یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و کره‌جنوبی، دو حریف قدرتمند رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که از گروه یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود خود را محرز کرده‌ بودند، از ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت تهران در سرزمین کانگوروها آغاز شد.

 

اخبار,اخبار ورزشی , جام ملت های آسیا

 
در پایان نیمه نخست این دیدار که در ورزشگاه سانکروپ بریسبان در حضور تماشاگران پرشمار کشور میزبان انجام گرفت، کره‌ای‌ها با گل دقیقه 33 جون هیوب یک بر صفر پیش افتاد.

در نیمه دوم استرالیایی‌ها برای جبران گل خورده فشار زیادی وارد کردند و کره‌ای‌ها با رعایت اصول دفاعی در دفاع متراکم عمل کرده و در وقت تصاحب توپ حریف، مقابل دروازه خود تجمع کردند. اولی اشتیلیکه، سرمربی این تیم شرق قاره از شاگردانش خواست روی ضد حملات روی دروازه استرالیا پیش تاخته ،‌سریع عمل کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی , جام ملت های آسیا


این مربی آلمانی در این بازی مجبور شد 2 بار تعویض اجباری دهد. در دقیقه 41 وقتی جوهوپارک مصدوم شد، به جایش کوک‌یونگ‌هان را به زمین فرستاد.

نیمه دوم نیز وقتی دقیقه 49 کوجاچئول از ناحیه دست به شدت مصدوم شد، وی را از زمین خارج و سون هونگ مین را به بازی فرستاد.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر کره جنوبی خاتمه یافت تا این تیم از 3 بازی 9 امتیاز گرفته و به عنوان صدرنشین به مرحله بعد راه یابد. استرالیا نیز با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم به دور یک چهارم نهایی صعود کرد.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------