تحریف در مصاحبه بسیار عجیب و تند مجتبی جباری علیه تیم ملی؟!



اخبار,اخبار ورزشی , مجتبی جباری

 

خلیج فارس تنش سیاسی ایجاد می کند!

مصاحبه اخیر مجتبی جباری درباره تیم ملی فوتبال ایران و دلایل حضورش در لیگ قطر تعجب بسیاری را برانگیخته است.

مجتبی جباری که پیش از جام جهانی 2014 از تیم ملی خداحافظی کرد پس از ماه ها بالاخره مصاحبه کرده است. او در مصاحبه خود گفته که نباید با گفتن بیش از اندازه عبارت "خلیج فارس" تنش سیاسی ایجاد کرد. او همچنین گفته که خداحافظی او از تیم ملی به این دلیل بود که نمی خواسته تیمش الاهلی ضرر کند! البته او حرف های دیگری هم به زبان آورده بسیار تعجب آور به نظر می رسد. شک و شبهاتی در اینباره وجود دارد.

وی درباره کارلوس کی روش گفته: «کی روش بدون تردید نام بزرگی در عرصه ملی است اما هیچ چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرد. او بر استفاده از بازیکنان قدیمی تاکید دارد و به بازیکنان جوان نگاه نمی کند. در ایران استعدادهای زیادی وجود دارند و در همه لیگ های ایران بازیکنانی بازی می کنند که می توانند در آینده ستاره شوند. آنها فقط به حمایت و توجه نیاز دارند. من شخصا سه سال با کی روش کار کردم اما هرگز نکته جدید فنی از او یاد نگرفتم!»
 
جسته و گریخته شنیدیم که در مصاحبه اخیر مجتبی جباری تحریف هایی شده و باعث شده که در اظهارات او جملات عجیب و غریبی ببینیم.

اگر مجتبی جباری در این خصوص اظهار نظر کند که همه چیز مشخص می شود اما اگر سکوت وی ادامه داشته باشد مشخص می شود باید آن حرفهای عجیب و البته ناراحت کننده را به پای خود جباری بنویسیم.
اخبار ورزشی - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------