صحبت های خصوصی قلعه نويي با جاسم جنجال!



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

هافبک عراقی استقلال گفته که خانواده اش در تهران هستند و قرار نیست به عراق برود تا عمدا کارت قرمز گرفته باشد.

در دقایق پایانی بازی کرج و در حالی که استقلال یک بر صفر از سایپا جلو بود و نیاز به آرامش داشت، کرار بی دلیل یک موضوع را بهانه کرد و با اعتراض های مکرر به داور ظرف کمتر از 30 ثانیه دو کارت زرد و متعاقب آن یک کارت قرمز گرفت! کرار که در نیمه اول هم به خاطر اعتراض های بی سروته اش از داور تذکر گرفته بود، اخراج شد تا بازی بعدی استقلال که یکشنبه هفته آینده مقابل پیکان را از دست بدهد.

اگر چه اخراج کرار جاسم در دقايق پاياني بازي رخ داد، اما هيچ بعيد نبود که همين ده نفره شدن براي استقلال گران تمام مي شد و اين تيم در لحظه هاي پاياني، پيروزي را از دست مي داد.

هر چند که استقلال در بازي با سايپا از اين بابت شانس آورد، اما بدون شک نبود کرار در ديدار هفته بيستم و آن هم در شرايطي که استقلال با کمبود بازيکن مواجه است، حسابي به ضرر آبي پوشان خواهد شد.

اعتراض های جاسم کرار به علیرضا فغانی داور بازی سایپا و استقلال بچه گانه و خنده دار بود و خیلی ها تصور کردند جاسم کرار که بهتر است جاسم جنجال نامیده شود، عامدانه به داور اعتراض می کرد تا کارت قرمز بگیرد!

شایعه سازان می گویند کرار از قصد اخراج شد تا برای مرخصی به عراق برود. حتی بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال هم که از شنیدن این شایعه آشفته شده بود، اعلام کرد کرار کور خوانده اگر بخواهد به این هوا که محروم است، مرخصی بگیرد و به عراق برود!

البته کرار در واکنش به این حرف گفت وقتی خانواده ام تهران هستند چرا باید به عراق بروم و اصلا چه کسی گفته قرار است راهی عراق شوم؟!

امير قلعه نويي که از بابت اين اتفاق ناراحت بوده، گويا پس از بازي و در رختکن، سراغ کرار مي رود تا با او صحبت کند. مثل اينکه قلعه نويي از کرار خواهش مي کند تا به اعصابش مسلط باشد تا استقلال در بازي هاي آتي هم از اين بابت متضرر نشود و به واسطه اين اتفاقات، قهرماني که مي تواند آنرا به دست بياورد را از کف ندهد.

از کرار دعوت می کنیم کمی یواش تر عصبانی شود (!) و اعصاب هواداران استقلال را به هم نریزد. او باید این نکته را بداند که هواداران استقلال گناهی نکرده اند که هر از گاهی به خاطر ضعف اعصاب جاسم جنجال (!) با 10 نفره شدن تیم شان استرس بگیرند.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------