اظهارات امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی مقابل پیکان /واکنش سرمربی تیم پیکان به باخت مقابل استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال استقلال

اگر مساوی کرده بودیم دوهزار سوال می پرسیدید!
قلعه نویی: خیلی‌ها می‌گفتند بدون کرار به مشکل می‌خوریم/قبلا گلرهای استقلال مثل برادر نبودند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی ها می گفتند که استقلال بدون کرار به مشکل برمی‌خورد.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شاکرم که توانستیم 3 امتیاز حساس و حیاتی را بگیریم. واقعا این عده تماشاگران در شرایط سخت ما را همراهی کردند از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: هفته سختی را دنبال کردیم، خیلی ها می گفتند بدون جاسم کرار به مشکل می خوریم اما دیدید که به تیم تبدیل شدیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

وی افزود: هر تیمی که در این هفته با ما بازی می‌کند در هفته آینده با رقیب ما بازی می‌کند که اگر این موضوع چرخشی باشد بهتر است. دو فصل گذشته اینگونه(چرخشی) بود. وقتی با ما بازی می‌کنند دعا می‌کنیم بازیکنان حریف کارت نگیرند تا در بازی آینده با رقیب ما با تمام توان حاضر شوند. امیدوارم این مسئله برطرف شود و اگر مثل گذشته باشد بهتر است.

سرمربی استقلال تصریح کرد: ما هفته بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، اما بازیکنانم با تمام جان و دلشان بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم که مردانه به میدان رفتند و بازی کردند. چند ماه است که بازیکنان و کادر فنی استقلال حقوق نگرفتند اما به عشق مردم و تعصب پیراهن استقلال بازی می‌کنند. می‌بینید که در تیم‌های باشگاهی هم تعصب وجود دارد، با اینکه چند ماه حقوق نگرفته‌اند اما به خوبی در زمین عملکردشان را نشان دادند.

قلعه نویی در خصوص تعویض یعقوب کریمی گفت: او مصدوم شد که در نیمه اول او را تعویض کردند.

وی در مورد استفاده از وحید طالب‌لو و اینکه آیا حضور او مقابل استقلال به مسائل دیگری ربط داشته یا خیر، گفت: ما سه گلر داریم که هر سه آنها مثل برادر در کنار یکدیگر هستند، در صورتی که قبلاً اینگونه نبود و مشکلاتی وجود داشت. محسن در دو بازی گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داد و واقعاً ثابت کرد که جایش در تیم ملی است، اما کادر فنی تصمیم گرفت از وحید طالب‌لو در این بازی استفاده کند و پیش از بازی با سایپا به طالب‌لو گفتم که در بازی با پیکان درون چارچوب قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، امیر قلعه نویی پس از پایان این نشست هنگامی که با سؤالی از خبرنگاران مواجه نشد، با خنده خطاب به خبرنگاران گفت: حالا اگر مساوی می‌کردیم دوهزار سؤال می‌پرسیدید.

 

-----------------------------


منظورم از پیروزی امروز استقلال، دست‌های پشت پرده نبود
مرفاوی: گل ما را مردود کردند،‌اما استقلال امروز باید می‌برد!/ روی بازی مستقیم به گل رسیدند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: می توانستیم امروز از تیم استقلال امتیاز بگیریم.

به گزارش فارس، صمد مرفاوی بعد از شکست یک بر صفر پیکان مقابل استقلال در نشست خبری گفت: بازی نفس‌گیری برای هر دو تیم بود و با توجه به شرایطی که در جدول داشتیم سعی کردیم از بازی امتیاز بگیریم که متاسفانه در دقایق آخر بازی را واگذار کردیم و به خواسته‌مان نرسیدیم.

وی ادامه داد: می‌توانستیم امتیاز بگیریم اما در دقایق پایانی گل خوردیم و بازی خوبی با دوندگی زیاد انجام دادیم و شاید استقلال مالکیت توپ بیشتری داشت اما موقعیت آنچنانی نداشت و روی بازی مستقیم به گل رسیدند. گل صحیح ما را مردود اعلام کردند و 5 دقیقه وقت اضافه زیاد بود ولی استقلال باید می برد.

وی ادامه داد: بدون هیچ دلیل و صحبتی مربی ما را در اوایل بازی اخراج کردند اما مربیانی که روی نیمکت استقلال بودند همه داد می‌زدند و فریاد می‌زدند ولی داور واکنشی نشان نداد و داور به اشتباه مربی ما را اخراج کرد.

مرفاوی در مورد اینکه پیکان برنامه‌ای برای حمله نداشت، گفت:‌ما برنامه داشتیم اما با تعداد زیادی دفاع می‌کردیم که بازیکنان نمی‌توانستند در حمله خواسته‌های ما را اجرا کنند و نمی‌توانستیم به راحتی حمله کنیم.

وی در مورد اینکه منظورش از این جمله که استقلال باید می‌بُرد، گفت: یعنی باید می‌بُرد. به خاطر اینکه به صدر جدول برود.

مرفاوی در مورد اینکه منظورش از این حرف دست‌های پشت پرده در فوتبال است، گفت: من چنین حرفی نزدم گفتم استقلال باید پیروز می‌شد. شرایطش در جدول گونه‌ای بود که باید می‌برد و من هم دوست داشتم تیم خودمان پیروز شود نه استقلال. ما به مساوی هم راضی بودیم اما در نهایت باختیم.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------