بدشانس ترین سرمربی تاریخ پرسپولیس هستم / فرگوسن هم نمی تواند تیم را نجات دهد



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «پیشکسوتان اگر کارشناس هستند بیایند درفشی‌فر تا ببینند که درخشان چه‌کار می‌کند، یا چه کاری را انجام نمی‌دهد.»

انگار قرار نیست که درخشان و پرسپولیس به این زودی‌ها رنگ آرامش و خوشی را به خود ببینند. پرسپولیس همانند دور رفت به ملوان باخت تا نهمین شکست فصل این تیم و ششمین باخت درخشان در لیگ به ثبت برسد. اما با این حال درخشان عنوان می‌کند که مشکل تیمش تاکتیکی نیست و تنها او و تیمش بدشانس هستند.

سرمربی پرسپولیس همچنین با گلایه از پیشکسوتان معتقد است که آنها به جای مصاحبه و نقد تیم بد نیست سری هم به درفشی‌فر بزنند و از دید یک هوادار به عملکرد تیم نگاه نکنند.

صحبت های درخشان را در زیر می خوانید:
* از بازی با ملوان شروع کنیم و نتیجه‌ای که رقم خورد؟
- امیدوارم که بازی را دیده باشید و نگاهی منطقی و کارشناسانه به این بازی داشته باشید نه احساسی. چرا که معتقدم رسانه‌ها نباید مانند هواداران به تحلیل و آنالیز بازی بپردازند. اگر دید شما اینگونه باشد پس قبول دارید که به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم.

* پس از نگاه شما نتیجه ناعادلانه بود؟
- بله. درست است که 4 هفته پیاپی شکست خوردیم اما هیچ‌کدام از این باخت‌ها تاکتیکی نبوده است و تنها روی بدشانسی و اشتباهات فردی بازی‌ها را واگذار کردیم.

* اما برای مثال شما می‌توانستید پنالتی را به گابریل ندهید تا اینگونه خراب کند؟
- متأسفانه وقتی توپ‌ها توی گل نمی‌روند همه تصمیمات من ایراد دارند و اشتباه هستند. اگر به بازیکن ایرانی می‌دادم و خراب می‌کرد باز هم حرف و حدیث بود، اگر این توپ توی گل می‌رفت همه‌چیز تمام می‌شد.

* اما برخلاف نظر شما اکثر پیشکسوتان معتقدند که مشکل پرسپولیس تاکتیکی است؟
- من 17 سال برای پرسپولیس بازی کرده‌ام و مربی این تیم هم بوده‌ام. هم کاپیتان پرسپولیس بودم و هم تیم‌ملی، هر چند تنها علی پروین سابقه‌اش در پرسپولیس از من بیشتر است اما دست همه پیشکسوتان را می‌فشارم و معتقدم که اگر هوادار هستند بیایند ورزشگاه و با هر گلی که می‌خوریم ناسزا بگویند و با هر گلی که می‌زنیم شادی کنند. اما اگر کارشناس هستند بیایند درفشی‌فر تا ببینند که درخشان چه‌کار می‌کند، یا چه کاری را انجام نمی‌دهد.

* حضور مایلی‌کهن در تمرین پرسپولیس سر و صدای زیادی بر پا کرده، احتمال دارد که او جانشین شما شود؟
- خودم از مایلی‌کهن خواستم تا به تمرین ما بیاید. او حی و حاضر است می‌توانید زنگ بزنید و این موضوع را از خودش بپرسید.

* در حال حاضر با تغییر فنی در پرسپولیس موافق هستید؟
- پرسپولیس فقط حمایت می‌خواهد. ما 2 هفته دیگر در آسیا بازی داریم و حتی فرگوسن هم نمی‌تواند پرسپولیس را نجات دهد. به هر حال من کار خودم را انجام می‌دهم و مدیریت هم کار خودش را ولی بعید می‌دانم که تغییری ایجاد شود چرا که اصلا حرفه‌‌ای نیست.

* بعد بازی با ملوان عنوان کردید که پرسپولیس طلسم شده، به این مسائل اعتقاد دارید‍؟
- به هیچ عنوان؛ فقط به خدای بزرگ اعتقاد دارم، اما هر چیزی هست می‌دانم که خیلی بدشانس هستیم. حتی می‌توانم بگویم که بدشانس‌ترین سرمربی تاریخ پرسپولیس هستم.
اخبار ورزشی - روزنامه نود

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------