محمد نوری:به عروسی خواهرم نرفتم تا برای تیم بازی کنم/این از بدشانس‌ترین پرسپولیس‌های تـاریخ است



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

کاپیتان پرسپولیس می گوید اعتقادی به طلسم ندارد و پرسپولیس به زودی روزهای خوب را تجربه خواهد کرد.

پرسپولیس با شکست دادن پدیده در مشهد حالا کمی به آرامش رسیده است. محمد نوری کاپیتان سرخپوشان در مورد برد پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد. حرف‌های نوری را بخوانید.

برد مهمي بود، درست است؟
واقعاً برد خوبي بود. من با صراحت مي‌گويم كه در 5 بازي گذشته به هيچ عنوان مستحق شكست نبوديم ولي متأسفانه توپ‌هاي ما تبديل به گل نمي‌شد. لطف خدا بود كه اين بازي را ببريم و گرفتن 3 امتياز مقابل پديده آن هم در مشهد كار بسيار سختي بود. اميدوارم چنين بردهايي تداوم داشته باشد.

تا حالا كه تداوم نداشته، درست است؟
ما نمي‌خواهيم به گذشته فكر كنيم. در ليگ امسال بارها مصدوم و محروم داديم و مشكلات زيادي داشتيم. اين يكي از بدشانس‌ترين پرسپوليس‌هاي تاريخ است. در بازي‌هايي كه در گذشته انجام داديم، متأسفانه نتايجي گرفتيم كه استحقاق آن‌ را نداشتيم و بايد برنده از زمين بيرون مي‌آمديم. حتماً حكمتي وجود داشته است.

درخشان چند روز پيش گفته بود پرسپوليس طلسم شده و حتي بحث ارتباط برخي از بازيكنان اين تيم با رمال‌ها مطرح شد. در اين مورد چه صحبتي داري؟
من كه اعتقادي به طلسم و اين حرف‌ها ندارم و گفتم كه بدشانسي آورديم. در ضمن بازيكنان پرسپوليس اعتقادي به بحث رمال و ارتباط با آنها ندارند. بازيكنان پرسپوليس اهل خدا و پيغمبر هستند.

در مورد انتقادهاي شديدي كه از سوي پيشكسوتان پرسپوليس از حميد درخشان صورت گرفت، چه صحبتي داري؟
پيشكسوتان سرمايه‌هاي اصلي پرسپوليس هستند كه جواني و زندگي خودشان را پاي اين تيم گذاشته‌اند. آنها دنبال چيز خاصي نيستند و فقط موفقيت تيم را مي‌خواهند. پيشكسوتان بايد بيشتر تيم را حمايت كنند و وقتي انتقاد مي‌كنند، ناخودآگاه بعضي از بازيكنان تيم استرس مي‌گيرند.

برخي معتقدند درخشان بايد بركنار مي‌شد، نظر تو چيست؟
خير، او كارش را انجام مي‌دهد و دليلي ندارد كه اخراج شود. چه چيزي مي‌خواهد تغيير كند؟ من معتقدم بايد به مربيان فرصت داد. مگر اينترميلان، آث‌ميلان، ليورپول و منچستر دچار بحران نشده‌اند؟ آيا آنها مدام سرمربي را تغيير مي‌دهند؟

قبول داري پرسپوليس شانسي براي قهرماني در ليگ ‌برتر ندارد؟
اگر نظر من را بخواهيد دوست دارم بگويم كه مدعي هستيم چون به تيمم تعصب دارم. با اين حال اگر بخواهيم واقعيت را در نظر بگيريم، شانس كمي داريم.

مثل اينكه پنج‌شنبه‌شب مراسم ازدواج خواهرت بوده، ولي به اين مراسم نرفتي.
درست است. من مي‌توانستم به اين مراسم بروم و بعد از پايان مراسم راهي مشهد شوم اما اين كار را نكردم. غيبت من در اين مراسم طبيعتاً براي خودم ناراحت‌كننده است ولي نمي‌خواستم پرسپوليس را تنها بگذارم. من تيمم را دوست دارم و درست نبود كه پرسپوليس را در اين وضعيت حساس تنها بگذارم.

فكر مي‌كني در آسيا نتايج خوبي بگيريد؟
ما در گروه خيلي سختي قرار داريم. نه ‌تنها پرسپوليس بلكه ديگر نماينده‌هاي ايران در ليگ قهرمانان، قطعاً با مشکل مواجه خواهند شد. شما مي‌بينيد كه حريفان آسيايي ما مثل آب خوردن هزينه مي‌كنند و يك بازيكن مي‌گيرند كه هزينه آن بازيكن برابر با پول تمامي بازيكنان پرسپوليس است. فوتبال ما هم بايد در اين زمينه پيشرفت كند و ما بايد بتوانيم آنقدر قدرت مالي داشته باشيم كه بازيكنان خوب خارجي را به فوتبال‌مان بياوريم. شما هر سال مي‌بينيد كه تيم‌هاي ما در آسيا به هيچ جا نمي‌رسند.

مقابل پديده چرا در پست هافبك دفاعي بازي كردي؟
تصميم درخشان اين بود كه يك خط عقب‌تر بازي كنم تا به گفته خودش تيم را در وسط زمين جمع كنم. من بازي در پست هافبك دفاعي را دوست ندارم، ولي به خاطر تيم بازي كردم.

قبول نداري بازيكنان خارجي پرسپوليس ضعيف هستند؟
آنها روز به روز وضعيت بهتري پيدا مي‌كنند و بايد بگويم كه گابريل و تادئو بازيكنان بدي نيستند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------