هدایتی دوباره مشتری پرسپولیس شد + متن اطلاعیه عابربانک



اخبار,اخبار ورزشی ,حسین هدایتی

حسین هدایتی مجددا خواهان خرید باشگاه پرسپولیس شد.

 هدایتی دقایقی قبل از پیشنهاد خود به شرکت استیل آذین برای ارائه پیشنهاد برای خرید باشگاه پرسپولیس خبر داد. عابر بانک پرسپولیس اعلام کرد در صورت پیروزی در مزایده بخشی از سهام را به نام پیشکسوتان خواهد کرد.

 

در متن اطلاعیه حسین هدایتی در اینستاگرامش آمده است:«دوستان عزيز؛ همانطور كه پيش‌بينى مى شد، مزايده واگذارى باشگاه ها، شركت كننده اى نداشت. اميدوارم مسئولين محترم، ضمن بررسى همه جوانب، و با در نظر گرفتن بند يك سياست هاى اقتصاد مقاومتى مبنى بر به حداكثر رساندن مشاركت هاى مردمى، نسبت به تعيين زمان دومين مزايده اقدام تا به اميد خداوند واجدين شرايط در آن شركت كنند.

 

بى شك دولت به عنوان اصلى ترين متولى ايجاد نشاط در جامعه، مى تواند با تسهيل واگذارى به واجدين شرايط و با قيمت گذارى منطقى نسبت به گسترش نشاط و جلوگيرى از بزهكارى هاى اجتماعى كمك نمايد.

ضمناً با توجه به اينكه اينجانب شخصاً خريدار نيستم، فقط به عنوان يك هوادار از شركت استيل آذين ايرانيان كه سهامى عام است، تقاضا نمودم تا در اين مزايده شركت كند. اين شركت هم با تنظيم پيشنهادى به هيئت محترم واگذارى، آمادگى خود را اعلام نموده است.

 برادرانه از همه هواداران و پيشكسوتان عزيز كه صاحبان اصلى اين باشگاه هستند، تقاضا دارم تا با اتحاد و وحدت كلمه در اين روزهاى حساس از باشگاه حمايت و از اظهار نظرهايى از طرف بنده كه ممكن است باعث سوء برداشت شود، خوددارى نمايند. ضمناً انشاءالله پس از پيروزى در مزايده بخشى از سهام به هواداران و پيشكسوتان باشگاه واگذار خواهد شد.
مطمئناً گاهى ســـــكــــوت كردن، بزرگترين كمك است.
يا على

 

اخبار,اخبار ورزشی ,حسین هدایتی

 اخبار ورزشی - فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------