افشارزاده؛ خبر جدایی‌ام از استقلال اصلا صحت ندارد



اخبار,اخبار ورزشی, باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال شایعه کناره‌گیری‌اش از مدیرعاملی این باشگاه را تکذیب کرد.

بهرام افشارزاده پیش از آغاز اولین نشست شورای هماهنگی نمایندگان ایران در مجامع جهانی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان مسئولیت سیاست‌گذاری در این زمینه را برعهده دارد. ما باید بستر را مهیا کرده و در راستای کسب کرسی‌های بیشتر تلاش کنیم. کارهای بنیادینی باید در این حوزه انجام شود.

وی ادامه داد: ما باید در مجامع بین‌المللی از حق مربی، ورزشکار، و نظام کشورمان دفاع کنیم. به نظرم باید افراد آگاه، این فرصت را داشته باشند تا بتوانند کسب کرسی کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: کشتی، وزنه‌برداری و والیبال رشته‌های اثرگذاری هستند که ما می‌توانیم جایگاه‌های ویژه‌ای در آنها داشته باشیم اما در حال حاضر جایگاه‌های اثرگذاری در آنها نداریم. باید با دیدگاهی مثبت به این موضوع نگاه کرد. رؤسای فدراسیون‌ها نقش پررنگی در این باره دارند. حضور مداوم آنها در مجامع جهانی می‌تواند مفید باشد اما ما هم باید آنها را از نظر مالی و معنوی حمایت کنیم.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک ایران در خصوص بحث حضور نمایندگان شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی و همچنین نامه تاماش آیان به کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: در مورد ساعی و دنیامالی این موضوع اجرا شد. سازمان بازرسی کل کشور اعتقاد دارد که حضور در شورای شهر شغل است و در خصوص رضازاده نیز همین موضوع صدق می‌کند و او باید استعفا دهد.

رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان افزود: در خصوص نامه آیان هم باید بگویم که هیچ رئیس فدراسیون جهانی حق دخالت در امور کشورهای مختلف را ندارد. او تنها می‌تواند توصیه کند هر کشور سیستم قانونگذاری خاص خود را دارد و بحث تعلیق و سایر مسائل اصلاً مطرح نیست. آیان فقط به عنوان رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری می‌تواند از قهرمان المپیک حمایت کند.

افشارزاده در خصوص شایعه استعفایش از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: این موضوع شایعه است و هنوز از سمت خود کناره‌گیری نکرده‌ام.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در خصوص ارزیابی خود از دیدار عصر امروز پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و اگر از لاک دفاعی خود خارج شود و بازی همیشگی‌اش را نشان دهد می‌تواند سه امتیاز این بازی را کسب کند. البته تغییرات مدیریتی در این باشگاه به روحیه بازیکنان لطمه وارد کرده است و من امیدوارم که نماینده کشورمان در بازی امروز موفق ظاهر شود، چرا که بحث حضور پرسپولیس یک نگاه ملی است و باید همه حافظ منافع کشورمان باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بحث محرومیت کرار جاسم خاطرنشان کرد: نمی‌شود که فرجام‌خواهی کنیم و به جای کوتاه شدن محرومیت با افزایش آن روبه‌رو شویم. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره مقصر است و من فکر می‌کنم که باید دقت نظر بیشتری به خرج دهند. البته احساس می‌کنم کفاشیان هم از این موضوع خیلی مطلع نیست. بزودی بیانیه‌ای در این خصوص روی خروجی سایت باشگاه قرار خواهیم داد.

افشارزاده در پایان در خصوص بحث اسپانسر باشگاه استقلال گفت: هنوز تصمیمی در خصوص قطع همکاری با آنها نگرفته‌ایم. اسپانسر تعهداتی دارد که باید انجام شود و اگر هم کم‌کاری است باید برطرف شود. آنها تعهدی 20 میلیاردی با ما دارد.

وی با اعلام اینکه سازمان لیگ و هیئت مدیره باشگاه استقلال به ترتیب وعده پرداخت 10 و پنج میلیارد تومان به این باشگاه را داده‌اند، خاطر نشان کرد: تا این لحظه از اسپانسر 14 میلیارد و 500 میلیون تومان پول گرفته‌ایم و که هفت میلیارد و 500 میلیون تومان آن را علی انصاری داده است. مقداری پول از اسپانسر لباس سال گذشته مانده بود که بدون احتساب آن، اسپانسر تا این لحظه تنها شش میلیارد تومان به باشگاه پول داده است.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------