حواشی دیده نشده بازی پرسپولیس - لخویا/ دیالوگ های جالب علی کریمی و مهدوی کیا در ورزشگاه آزادی



اخبار,اخبار ورزشی , علی کریمی

علی کريمی به همراه تعدادی از پيشکسوتان پرسپوليس در بازی ديروز اين تيم مقابل لخويا قطر، با حضور در استاديوم آزادی از تيم شان حمايت کردند.

 علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، احمدرضا عابدزاده، ادموند بزیک، محمد پنجعلی، فرشاد فنونی زاده، فرشاد پیوس به همراه قائم مقام این روزهای این تیم یعنی محمدحسین نژادفلاح برای حمایت از تیم محبوبشان در بازی مقابل لخویا قطر در استادیوم آزادی حاضر شدند. کریمی که پس از ترک اردوی تیم‌ملی بسیار کم حرف شده و به سختی تن به مصاحبه می‌ دهد ، بارفیق قدیمی اش مهدی مهدوی کیا وارد ورزشگاه آزادی شد . این دو مستقیم به رختکن این تیم رفتند و با صحبت با بازیکن های تیم، سعی کردند به آنها روحیه و تجربه حضور در بازی های اینچنینی را به آنها منتقل کنند.

در حین بازی، کریمی معتقد بود لخویا تیم خوبی است اما در دفاع از بازیکنان بسیار کندی برخوردار است، در بین مدافعان لخویا، ترائوره، بازیکن تنومند این تیم بیشتر از بقیه مورد انتقاد کریمی قرار گرفت. کریمی اعتقاد داشت حمید درخشان از بازیکنان سرعتی خود، از جمله علی علیپور و خالقی فر استفاده کند چراکه آنها به راحتی می‌ توانند از پس دفاع کند لخویا بربیایند و از آنها عبور کنند.

او و مهدوی کیا دریاره به حواشی تیم پرسپولیس صحبت کردند . این دو معتقد بودند جالب نیست که تیمی در بالاترین سطح فوتبال آسیا مسابقه داشته باشد اما تیمش اسپانسر نداشته باشد و با یک لباس خیلی ساده و خلوت به این بازی بیاید که در خیلی از کشورها پخش می‌ شود، از طرف دیگر، کریمی به نوع لباسهایی که سرخپوشان به تن داشتند هم انتقاد داشت، معتقد بود پرسپولیسی ها باید از لباسهای زیباتری استفاده کنند. لباسهایی با طرح و جنس بهتر.

اما درحالی که تلویزون مدام صحنه خوش و بش کردن مهدوی کیا و کریمی با احمدرضا عابدزاده را تصویر می‌ کشید، در لحظه زدن ضربه پنالتی توسط نوری، کریمی معتقد بود کاپیتان پرسپولیس باید پنالتی را چیپ بزند و روحیه آنها را کاملا به هم بریزد.

پس از زدن گل سوم سرخپوشان، کریمی به شوخی به بقیه پیشکوتان می‌ گفت امیدوارم با این پیروزی پرگل، وزارت ورزش تیم را گرانتر نکند!

حول و حوش دقیقه 85 پیشکسوتان حاضر در ورزشگاه آزادی، جایگاه ویژه را ترک کردند و بعد از چند عکس سلفی از ورزشگاه خارج شدند ؛ برای آنها هم مثل همه پرسپولیسی ها، دیشب شب ویژه ای بود. شبی که پرسپولیس کمی شبیه به دوره حضور آنها در بین جماعت قرمزپوش بازی کرد.

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------