جریمه 50 میلیونی کمیته انضباطی برای پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی رای‌های خود را درباره تیم های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم استقلال تهران و پیکان تهران در هفته بیستم، روز 19 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و از سوی ساکت الهامی، مربی تیم پیکان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیم داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی برای تیم سایپا البرز
بازی دو تیم نفت تهران و سایپا البرز در هفته بیستم روز نوزدهم بهمن ماه برگزار شد و 5 بازیکن این تیم از داور مسابقه کارت زرد گرفتند. تیم سایپا البرز به مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل گرفتن اخطارهای متعدد محکوم شد.

جریمه 100 میلیونی برای تیم گسترش فولاد تبریز
مسابقه دو تیم گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و یکم روز یکم اسفند برگزار شد. تماشاگران تیم گسترش فولاد تبریز نسبت به سرمربی و بازیکنان تیم استقلال تهران فحاشی کردند. این تیم طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. طبق اعلام کمیته انضباطی در صورت تکرار تخلفات در مسابقات آتی، جرایم شدیدتری شامل حال این تیم خواهد شد.

جریمه 50 میلیونی برای تیم پرسپولیس تهران
بازی دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم از سری رقابت‌های لیگ برتر هفته بیست و یکم انجام شد و از سوی تماشاگران این تیم نسبت به سرمربی و بازیکنان تیم صبای قم فحاشی شد. تیم پرسپولیس به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فولاد خوزستان 20 میلیون ریال جریمه شد
به دلیل تخلفات تماشاگران تیم فولاد خوزستان در بازی مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیستم در روز 24 بهمن ماه، این تیم طبق بند یک ماده 79 به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------