آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سردار آزمون راز جدایی اش از لورکوزن را افشا کرد | پیش‌بینی سردار درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان به احتمال جدایی از باشگاه رم واکنش نشان داد. به گزارش همشهری آنلاین، سردار آزمون در تماسی…

خط و نشان جدید قلعه نویی برای فردوسی پور



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی استقلال

سرمربی استقلال در جمعی خودمانی به اطرافیانش گفته که تا آخر پای شکایتش از مجری برنامه 90 می ایستد.

همانطور که می دانید امیر قلعه‌نویی از عادل فردوسی‌پور شکایت کرده و دادگاه هم برای مجری 90 احضاریه فرستاده تا او در دادسرا حاضر شود. فردوسی‌پور در برنامه دو هفته قبلش آیتم طنزی از قلعه‌نویی پخش کرده بود که از دید خود عادل شوخی و از دید وکیل امیر توهین بود...

عادل در برنامه دوشنبه شب گذشته‌اش اصلا به این قضیه اشاره نکرد و البته در مصاحبه‌ای مدعی شد که چندان در جریان این شکایت نیست. از آنجا که این احضاریه به صدا و سیما ارسال شده کمی طول می‌کشد تا به دست مجری 90 برسد.

اما شاید جالب باشد که بدانید قلعه‌نویی در محفلی دوستانه گفت که از حق خود نمی‌گذرد. او به دوستان خود گفت: «این بار کوتاه نمی‌آیم. تا آخرش هستم. او هر کاری که دلش می‌خواهد می‌کند و کسی هم جلودارش نیست.»

حتی گفته می‌شود که سرمربی استقلال به حمیدرضا صدر هم گفته که کوتاه نمی‌آید. صدر برای اینکه ماجرا را جمع کند به قلعه‌نویی زنگ زده بود تا از وی بخواهد که شکایتش از عادل را پس بگیرد.

مهلت 3 روزه‌ای هم که برای عادل جهت حضور در دادسرا تعیین شده بود سپری شده. وکیل قلعه‌نویی در این باره گفت: «چون احضاریه به صدا و سیما ارسال شده شاید کمی دیرتر به دست او برسد. به هر حال وی باید طبق قانون در دادسرا حضور پیدا کند.»

فردوسی‌پور که به خاطر نیش‌هایش در برنامه 90 خیلی‌ها را از خود دلخور کرده پیش‌تر به خاطر شکایت رویانیان هم در مراجع قضایی پرونده داشت که مدیرعامل پیشین پرسپولیس از شکایت خود دست کشید و پرونده مختومه شد.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------