برکناری سخنگوی استقلال از کجا کلید خورد/ تصمیم دردسرساز افشارزاده



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از اعلام برکناری سخنگوی این باشگاه از سمت خود لابی‌های خود را برای جلب رضایت هیات مدیره آغاز کرده که با واکنش منفی اعضای هیات مدیره مواجه شده است.

به گزارش مهر، تصمیم ناگهانی سیدسعید افجه‌ای برای اهدای هدایای ویژه به بازیکنان استقلال پیش از دیدار این تیم برابر نفت مسجد سلیمان حاشیه بزرگی را برای آبی‌های پایتخت به وجود آورده است. سخنگوی باشگاه استقلال که به نیت انجام یک کار روحیه بخش در اردوی این تیم حضور یافته بود کمتر از 48 ساعت بعد خبر برکناری خود را از تلویزیون شنیده است.

بهرام افشارزاده امروز یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد کار سخنگوی باشگاه درست نبوده و وی دیگر سمتی در این باره ندارد. مدیرعامل استقلال روز شنبه نیز به شدت از حضور این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در اردوی آبی‌ها انتقاد کرده بود. این انتقادها به نوعی حمایت از بازیکنان استقلال بود که هدیه افجه‌ای را نوعی توهین برای خود تلقی کرده بودند.

این در حالی بود که سخنگوی باشگاه استقلال در واکنش به انتقادهای مطرح شده مدعی شده بود که هدایایی که در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود دست کم 400 تا 500 هزار تومان ارزش داشته و بازیکنان در چنین شرایطی نباید این کار را بی احترامی به خود می‌دانستند چرا که چنین مبلغی برای عموم مردم رقم چندان پایینی نیست.

این ماجرا به همین جا ختم نشد و افشارزاده که در چندین مورد نسبت به انتشار برخی اخبار روی سایت این باشگاه بدون هماهنگی وی به شدت ناراحت بود تصمیم به برکناری افجه‌ای گرفت. تصمیمی که حالا برای وی دردسر ساز شده است.

دقایقی بعد از اینکه افشارزاده این خبر را اعلام کرد خودش با اعضای هیات مدیره این باشگاه تماس گرفت و به آنها اطلاع داد که قصد برکناری افجه‌ای را دارد. وی در تماس خود با چند عضو هیات مدیره باشگاه از آنها خواست که حمایت‌های لازم را این تصمیم به عمل بیاورند اما به ناگاه با واکنش منفی آنها مواجه شد تا جایی که به شدت از افشارزاده انتقاد کردند که اگر نیاز به حمایت هیات مدیره را دارد چرا بدون هماهنگی چنین تصمیمی گرفته و بعد از رسانه‌ای شدن آن را مطرح کرده است.

مخالفان تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال به وی تاکید کردند که افجه‌ای در این مدت زحمت کشیده و اگر اشتباهاتی نیز داشته است نباید به اینصورت با وی برخورد می‌شده و باید با احترام تصمیم تازه‌ای گرفته می‌شد.

تلاش‌های افشارزاده برای متقاعد کردن اعضا با تماس تلفنی نتیجه‌ای نداده و قرار بر این شده در جلسه آتی هیات مدیره به این موضوع رسیدگی شود اما قرار بر این شده تا زمان برگزاری جلسه همه چیز مسکوت بماند تا حاشیه تازه‌ای به تیم اضافه نشود.

نکته جالب اینکه جلسات هیات مدیره این باشگاه به طور متوالی منتفی می‌شود و با وجود اعلام‌های قبلی مبنی بر تشکیل جلسه، اعضای هیات مدیره به دلایل مختلف از حضور در آن سر باز زده‌اند تا این جلسات هر بار به زمان دیگری موکول شود. از قرار معلوم به نتیجه نرسیدن بحث‌های هیات مدیره باعث شده تا آنها رغبتی برای حضور در آن نداشته باشند تا تیم با همین شرایط پیش برود.

استقلال در حالی که به روزهای حساس لیگ نزدیک می‌شود با بی انگیزگی اعضای هیات مدیره و تصمیمات حاشیه‌ای مدیرعامل و برخی از اعضای آن مواجه شده و باید دید اتفاق جدید به سرانجامی خواهد رسید.
اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------