خرید تادو و جعفرپور شک‌برانگیز است



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید در لیگ به دنبال کسب مقام آبرومندانه باشد و بازیکنان و مربیان این تیم نباید از خستگی و فشردگی بازی‌ها صحبت کنند.

 رضا شاهرودی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: نیمه اول این بازی را ندیدم اما در نیمه دوم هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و نتیجه به دست آمده چندان عادلانه نبود.

وی ادامه داد: پرسپولیس به خاطر یک اشتباه فردی دروازه‌اش باز شد و اگر حاتمی هوس نمی‌کرد توپ را پشت محوطه جریمه خودشان از بین دو پای بازیکن حریف رد کند، تراکتور بعید بود به گل برسد. البته بعد از این گل تراکتوری‌ها روی ضدحملات بسیار خطرناک بودند و پرسپولیس خوش‌شانس بود که ادینیو در شرایط ایده‌آل قرار نداشت.

پیشکسوت پرسپولیس با تأکید بر اینکه سرخپوشان می‌توانستند بازی را به تساوی بکشانند، تصریح کرد: متاسفانه مهاجمان پرسپولیس روز خوبی را مقابل تراکتورسازی پشت‌سر نگذاشتند و غیبت طارمی به شدت به چشم آمد. من مانده‌ام مربیان پرسپولیس چه نکته مثبتی در بازی تادو دیده‌اند که او را در ترکیب اصلی قرار می‌دهند، در حالی که علی علیپور به مراتب از او بهتر است و اگر بیشتر بازی کند می‌تواند بازیکن مطمئنی برای پرسپولیس باشد.

شاهرودی در این‌باره یادآور شد: کاملاً مشخص است که دلال‌ها تادو را به پرسپولیس انداخته‌اند، چرا که او هیچ شباهتی به فوتبالیست‌ها ندارد و حتی اصول اولیه فوتبال را هم بلد نیست! به هر حال امثال من کافی است پا به توپ شدن یک بازیکن بازیکن را ببینیم تا متوجه شویم که او این کاره هست یا نه.

وی با انتقاد از مربیان پرسپولیس در بازی دادن مهدی جعفر پور نیز گفت: برای من جای سؤال دارد که مربیان پرسپولیس بر چه اساسی از جعفرپور در پست دفاع چپ استفاده کردند. این بازیکن چند ماه بود مورد استفاده قرار نمی‌گرفت اما به یکباره در یک بازی سنگین در پست غیرتخصصی به کار گرفته شد که خیلی عجیب بود. عجیب تر از آن خرید این بازیکن بود که مثل خرید تادو شک‌برانگیز است.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد آینده پرسپولیس در مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در باز‌ی‌های آسیایی نتایج خوبی گرفته و امیدوارم به این روند ادامه دهد اما این دلیل نمی‌شود آنها لیگ را جدی نگیرند. پرسپولیس باید در لیگ به دنبال کسب مقام آبرومندانه باشد و بازیکنان و مربیان این تیم نباید از خستگی و فشردگی بازی‌ها صحبت کنند. به هر حال وقتی بازیکن پول حرفه‌ای می‌گیرد باید حرفه‌ای زندگی کند تا بتواند هر 5 روز یکبار به میدان رود.

شاهرودی در پایان اشاره‌ای به اُفت پیام صادقیان داشت و افزود: قبلا  گفته‌ بودم که بازیکن جوانی مثل صادقیان باید خیلی چیز‌ها را رعایت کند تا در اوج ماند. متاسفانه این بازیکن مدت‌هاست یا محروم می‌شود یا مصدوم. الان هم که با روزهای اوج فاصله گرفته و بهتر است در چند بازی 20 دقیقه به میدان رود تا به شرایط ایده‌آل برگردد. صادقیان اگر به خودش نیاید و این روند را ادامه دهد خیلی زود فوتبالش تمام خواهد شد.


اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------