تراکتور قهرمان احتمالی سال 1393/ گسترش فولاد 3 - فولاد 1



اخبار,اخبار ورزشی , مسابقات فوتبال

سه گل از فريد کريمي؛ مهدي کياني و ادينيو تراکتور را به صدر جدول ليگ برتر رساند، اگر نفت و استقلال به تساوي برسند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی برای رسیدن به صدر جدول نیاز به 3 امتیاز این بازی دارد و از آنجایی که راه آهن نمی خواهد بازنده باشد؛ مسلما بازی خوب از آب در می آید. با گزارش زنده این دیدار با ما همراه باشید.

داور: حمید حاج‌ملک، کمک‌ها: محمدرضا امینی و محمدرضا مدیرروستا

راه آهن: ایگور ننزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، امین منوچهری (74 عظیمی)، مارتین موتومبا (63 حسین پور)، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، سیامک کوهنورد، محمد ستاری (59 مجتبی شیری)، عباس محمدرضایی و عادل کلاه کج
سرمربی: فرهاد کاظمی

تراکتورسازی: حامد لک، فردین عابدینی، میرهانی هاشمی (68 دوسانتوس)، خالد شفیعی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، فرید بهزادی کریمی، فرشاد احمدزاده، سامان نریمان جهان (67 کامدار) و ادینیو
سرمربی: تونی اولیویرا

شرح گل ها:
1-0 (تراکتور): فرید کریمی مهاجم سرعتی تراکتور سازی در دقیقه 43 پاس احمدزاده را به کنج دروازه راه آهن فرستاد.


2-0 (تراکتور): مهدی کیانی با شوتی از پشت محوطه جریمه در دقیقه 85 فاصله را به دو گل افزایش داد.


3-0 (تراکتور): ادینیو پنالتی روی احمد کامدار را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

حاشیه های بازی:
*تماشاگران تیم تراکتورسازی که به نظر می رسد بومی شهرقدس هستند بنری را در ورزشگاه نصب کردند و در آن به مهدی کیانی و تیم تراکتورسازی خیرمقدم گفتند که متن بنر چنین است:«جناب آقای مهدی کیانی، بازیکن محبوب تراکتورسازی، مقدم جنابعالی و تیم باشگاه تراکتورسازی را به شهرقدس خیرمقدم عرض می کنیم.»


*با وجود اینکه راه آهن در این بازی میزبان است اما باز هم تعداد هواداران تراکتور در ورزشگاه بیشتر است و 2000 تراکتوری در ورزشگاه حضور دارند.


* آندرانیک تیموریان پس از آن که توسط هواداران تراکتورسازی تشویق شد به سمت آن ها رفت و برایشان دست تکان داد.


* هواداران تراکتورسازی با شعار « راه آهن به شهر ما خوش آمدی» تعداد بالا و اکثریت خود را به رخ تماشاگران راه‌آهن کشیدند.


* در حالی که تعدادی از هواداران تراکتورسازی پشت درهای بسته بودند و نیروی انتظامی از ورود آن ها ممانعت می کرد، آن ها با شعار « نیروی انتظامی جا بده جا بده» خواستار سکوهای بیشتری شدند و نیروی انتظامی نیز به آن ها اجازه ورود داد که این امر موجب شد تماشاگران با شعار « نیروی انتظامی تشکر تشکر» از ماموران قدردانی کنند.


* مهرداد بایرامی که در ترکیب ثابت تراکتورسازی حضور ندارد همراه با فریرا دوسانتوس بازیکن بزریلی تراکتور که به تازگی به این تیم پیوسته است در کنار زمین حضور پیدا کرد و شوخی های بایرامی با این بازیکن قابل توجه بود.


* سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از جایگاه ویژه نظاره‌گر این دیدار است.


*وجود فقط یک باجه بلیط فروشی در ورزشگاه باعث اعتراض تماشگاران شده بود.


*هواداران زیادی از تبریز عازم تهران برای دیدن بازی این تیم مقابل راه آهن شدند، جایگاهی روبروی جاهگاه ویژه برای آنها تدارک دیده شده بود که کم بوده و مسئولان برگزاری بازی جای دیگری برای آنها در نظر گرفتند و هوادارانی را که پشت در ورزشگاه مانده بودند، وارد شدند.


*تماشاگران بومی تراکتورسازی که در شهر قدس زندگی می کنند بنری را در استادیوم نصب کردند و طی آن به مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی خوش آمد گویی گفتند.


*میرهانی هاشمی بازیکن تراکتورسازی به دلیل مصدومیت، لنگان لنگان تعویض شد و از بازی بیرون رفت.


*هواداران تیم تراکتورسازی، با اطلاع از نتیجه بازی تیم گسترش فولاد به تشویق آنها پرداختند.

 

-----------------------


گسترش فولاد با نتيجه شگفت انگيز 3 بر 1 از فولاد مدافع عنوان قهرماني ليگ‌برتر پيش افتاده است.

به گزارش ورزش سه فولاد برای جبران ناکامی ها و گسترش برای فرار از انتهای جدول به مصاف هم می روند. با گزارش زنده این دیدار همراه ما باشید.

داور: تورج حق وردی، کمک‌ها: علی اکبر عظیم‌پور و محمدجواد مداح


اخطار: امید خالدی 18 و بدرلو 30 و آل نعمه 43 و مساریچ 50، سلیمی 85 از فولاد؛ رسول پیرزاده 2 و باتیستا 55 و ابراهیمی 83 از گسترش

گسترش فولاد:
داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، جابر انصاری، مگنو باتیستا، محمد امین درویشی، علیرضا میرشفیعیان، رسول پیرزاده (54 میثم نقی زاده)، سیدمحسن حسینی، دیه گو دی اولیویرا، محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی
سرمربی:فراز کمالوند

فولاد خوزستان:
 علیرضا سلیمی، احمد آل نعمه (88 بهمن کاملی)، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، نانگ، امید خالدی، مهرداد جماعتی، محسن مسلمان و محمد قاضی
سرمربی:دراگان اسکوچیچ


شرح گل:
1 ـ صفر (گسترش فولاد): جابر انصاری مهاجم گسترش فولاد با یک حرکت انفرادی زیبا در دقیقه 9 گل اول این بازی را وارد دروازه فولاد کرد و تیمش را از حریف قرمزپوش پیش انداخت.


2 - صفر : خطای بدرلو روی درویشی گسترش فولاد را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و مگنو باتیستا این ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت سلیمی به گل دوم آبی پوشان تبریزی تبدیل کرد.


3-0(گسترش)شوت جابر انصاری از پشت محوطه جریمه با اشتباه سلیمی دروازه بان فولاد به نحو عجیبی وارد دروازه این تیم شد تا سومین گل گسترش رقم بخورد.


3-1(گسترش) محمد قاضی با کنترل سینه و شوتی سرضرب از فاصله از 10 متری در محوطه جریمه به زیبایی فاصله را به دو گل کاهش داد.

دقایق حساس:
دقیقه 15: جابر انصاری از سمت چپ پاس زمینی به درویشی داد که او هم جلوی دروازه توپ را وارد دروازه کرد که داور آفساید گرفت.


دقیقه 26: محمد ابراهیمی توپ را به محوطه جریمه فرستاد که جابر انصاری صاحب توپ شد اما شوت او را دروازه بان فولاد مهار کرد.


دقیقه 42: جابر انصاری با یک حرکت انفرادی پا به توپ جلو رفت و بازیکن فولاد را پشت سر گذاشت و توپ را به درویشی پاس داد که او نتوانست در زمان زدن ضربه توپ را کنترل کند و توپ را به بیرون زد.


دقیقه 60: آل نعمه روی یک ارسال کرنر ضربه سر زد که مرتضی اسدی توپ را از روی خط برگرداند.در برگشت هم ساسان انصاری شوت زد که از کنار دروازه بیرون رفت.چ
دقیقه 67: خطای پنالتی ابراهیمی روی شریفات فولاد را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که بدرلو نتوانست این توپ را گل کند و توپ بعد از برخورد به تیرک دروازه بیرون رفت.


دقیقه 74 : جابر انصاری در محوطه جریمه فولاد سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.


دقیقه 79: ساسان انصاری پس از برخورد با مدافع گسترش در محوطه جریمه سرنگون شد که قرمزپوشان بر خلاف داور اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.


دقیقه 81: امین درویشی با نفوذ به محوطه جریمه فولاد ضربه ای را روانه دروازه قرمز پوشان کرد که سلیمی این توپ را به کرنر فرستاد.


دقیقه 82: توپ به‌صورت اتفاقی به درویش رسید که او در محوطه جریمه از زاویه بسته شوت زد که سلیمی گرفت.

اتفاق ویژه:
کوروش بختیاری زاده مربی فولاد به خاطر اعتراض شدید از روی نیمکت اخراج شد.

حاشیه‌های بازی:
*پس از به صدا درآمدن سوت نیمه اول بازی، بازیکنان تیم فولاد به ویژه احمد آل نعمه به سمت داور حمله ور شده و به او اعتراض می کردند که اسکوچیچ دخالت کرده و آنها را از داور دور و پس از آن دقایقی با داور و کمک داور صحبت کرد.

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------