واکنش افشارزاده به بیانیه افجه ایی



اخبار,اخبار ورزشی , مدير عامل استقلال

بهرام افشارزاده مدير عامل استقلال بعد از بيانيه افجه اي سخنگوي عزل شده باشگاه اعلام کرد که برکناري او کاملا قانوني بوده و هيچ ارتباطي با هندزفري هاي اهدا شده نداشته است.

افشارزاده در گفت‌وگو با ورزش سه، گفت: استقلال با باخت مقابل نفت از قهرمانی دور نشده است، 7 دیدار سال 94 تکلیف قهرمان را مشخص می کند.

بیرانوند عالی بود
بچه ها در دیدار نفت خوب بازی کردند. اما فکر می کنم دروازبان نفت خیلی عالی بازی کرد. الان لیگ ما به نحوی شده که نمی توان انر ا پیش بینی کرد. من از بازیکنان استقلال تشکر می کنم و باید به نفتی ها هم بخاطر این بردشان تبریک بگویم. آنها خوب بازی کردند. البته ما هم 2،3 بازیکن تاثیرگذارمان را در این بازی نداشتیم. مهم این است که هر دو تیم بازی جوانمردانه انجام دادیم. به هر حال در بازی مشکلاتی به وجود می آید.

حضور کرار در کمیته اخلاق و انضباطی اشکالی ندارد
من در مورد شرایط کرار با آقای کفاشیان صحبت کردم. اما فکر می کنم اگر قرار باشد کرار به کمیته اخلاق یا انضباطی هم برود مغایرت با قانونی نداشته باشد و اتفاقا اشکالی هم ندارد که خود کرار مستقیما این توضیحات را به مسوولین فدراسیون بدهد که صحبت هایش در ترجمه اشتباه شده است و باعث بروز مشکلات بعدی شده است.

امیدواریم کرار در آینده بیشتر خودش را کنترل کند
افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال کرار را به خاطر صحبت هایش و غیبت طولانی مدتش در تمرینات استقلال بخشیده است یا نه پاسخ داد که؛ باشگاه استقلال با کرار مشکلی ندارد، او بازیکن عاطفی است. به هر حال پیش می‌ آید که به خاطر صحبت هایش دچار مشکل شود، اما من امیدوارم که بعد از این به مشکلی برخورد نکنیم و در بازی های بعدی هم او از لحاظ اخلاقی خودش را بیشتر از این ها کنترل کند.

اشتباهات سهوی داورها کرار را ناراحت کرد نه مشکلات مالی
مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی باشگاه که از جانب کرار هم چنین بار مطرح شده است هم باعث شده که او اینقدر زود از کوره در برود، گفت: من فکر نمی‌ کنم مشکلات مالی باعث این مسائل شده باشد، به هر حال گاهی داورها سهوا اشتباهاتی انجام می‌ دهند اما در کل باید از کار داوران تشکر و قدردانی کرد.

داور اشتباه کند دنیا به آخر نمی‌ رسد
باید از داورهای موجود حمایت کنیم چون اینطوری نیست که داور از خارج بیاوریم به هر حال در قشر داورها هم جوانگرایی شده و آنها باید تجربه کسب کنند. من اعتقاد دارم که آنها هم مثل فوتبالیست ها باید ساخته شوند اگر اشتباهی هم کنند دنیا به آخر نمی‌ رسد. مثل آقای فغانی که داور جوانی بود اما حالا موفق شده و الان در سطح بین الملل مطرح است. این موفقیت برای کل ورزش ماست.

به بیانیه آقای افجه ای مفصلا جواب می‌دهیم
در مورد بیانیه آقای افجه ای خود باشگاه استقلال مفصلا توضیح خواهد داد. دقیقا اخراج ایشان قانونی بوده، نثر صریح دستور آقای گودرزی رئیس مجمع هست و من مفصلا امروز توضیح می‌ دهم. متاسفانه آقای دبیرکل فدراسیون از سمتش برداشته می‌ شود، نایب رئیس عوض می‌ شود کسی دنبال دلیل نمی‌گردد. بعد برای تغییر سخنگوی باشگاه دنبال دلیل می‌ گردند؟!

از افجه ای توقع بیانیه دادن نداشتم
علت تغییر ایشان هیچ ربطی به هندزفری ندارد، دلایل دیگری وجود دارد که از چند وقت قبل برای باشگاه مشخص است. من به ایشان احترام می‌گذارم اما با توجه به تجربیاتی که ایشان دارد از او توقع بیشتری داشتم. انتظار نداشتم که بیاید چنین بیانیه ای برعلیه باشگاه بدهد، به هر حال من در مسائل مختلف ورزشی تجربه دارم و قطعا جواب ایشان را از طریق باشگاه خواهم داد.

برکناری افجه ای کاملا قانونی بود
اصلا مساله برکناری آقای افجه ای هیچ ربطی به هندزفری و هدیه ای که ایشان داده، نداشته است. او بارها برعلیه افراد باشگاه مصاحبه کرده حتی یک بار علیه آقای انصاری اسپانسر باشگاه صحبت کرده بود که ایشان ناراحت شد. اگر من بیشتر از این بخواهم صحبت کنم شاید دوباره برای ایشان سوءتفاهم ایجاد شود که من با ایشان عنادی دارم در صورتی که اصلا این مسائل مطرح نیست و برکناری ایشان کاملا یک مساله قانونی و به نفع استقلال است.

به قهرمانی استقلال امیدوارم
به عقیده من این صحبت خیلی اشتباه است که بگوییم استقلال بعد از باخت مقابل نفت از قهرمانی دور شده است. اصلا اینطور نیست ما 7 بازی در سال 94 داریم که اولی آن از 14 فروردین شروع می‌ شود و در پایان 25 اردیبهشت ماه سرنوشت قهرمان لیگ مشخص می‌ شود، به عقیده من بازی های باقیمانده خیلی می‌ تواند سرنوشت ساز باشد، استقلال هم هنوز در کورس است و امید قهرمانی دارد.


اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------