سوشا مکانی در آستانه جدایی از پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , سوشا مکانی

سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس پس از درگیری روز گذشته با حمید درخشان، قصد دارد از پرسپولیس جدا شود.

 مکانی که در این فصل عملکرد چندان درخشانی هم با پرسپولیس نداشته، پس از نیم فصل با جدایی نیلسون کوریا گلر برزیلی دروازه‌بان فیکس پرسپولیس شد و بخصوص در رقابت های آسیایی نمایش خوبی در دروازه قرمزپوشان داشت.

 

اما این گلر خوش آتیه که در سال های گذشته بارها با مربیان خود دچار اختلاف شده است، روز گذشته و در کمال ناباوری کاری کرد که هیچ کس آن را باور نمی‌ کرد: عدم اطاعت از تصمیم سرمربی تیم که تشخیص داده بود او بهتر است به دلیل سفر طولانی تیم‌ملی و حضور در اردو استراحت کند. سوشا بعد از جلسه تئوری و در شرایطی که قرمزپوشان راهی رستوران هتل برای صرف ناهار بودند با عصبانیتی وحشتناک نسبت به تصمیم حمید درخشان واکنش نشان داد و با الفاظی باورنکردنی خطاب به سرمربی تیم اردو را ترک کرد.

رفتار سوشا آنقدر عجیب و دور از ذهن بود که حمید درخشان در پایان مسابقه مقابل راه‌آهن در دو گفت‌وگوی مختلف تاکید کرد پرسپولیس یا جای اوست یا جای سوشا تا موضوع بازگشت احتمالی این بازیکن را هزینه دارتر کند. در واقع درخشان اگرچه سرمربی تیم است و نباید خود را با بازیکن در یک کفه بگذارد اما آنقدر از سوشا دلخور بود که حرفی نه چندان سنجیده به زبان آورد تا درهای آشتی را رو به سوشا ببندد.

 

اشاره درخشان به حمایت همیشگی اش از مکانی و خواستن عذر نیلسون کوریا بود، دروازه‌بانی که در دو سال گذشته در پرسپولیس نمایش خوبی داشت و حالا جدایی اش به عنوان یکی از اشتباهات حمید درخشان تعبیر می‌ شود. اگرچه سرمربی پرسپولیس این کار را انجام داد تا از حاشیه های احتمالی جلوگیری کند و البته به سوشا بفهماند به وی اعتماد کامل دارد.

حالا و پس از این گفت‌وگو سوشا مکانی روزه سکوت گرفته اما به دنبال دریافت نامه اخراج از پرسپولیس است تا از این تیم و خاطرات بدش خداحافظی کند. او عمیقا سرمربی تیمش را در موضوع دیروز گذشته مقصر می‌ داند و به نظرش نیمکت نشین شدنش در بازی دیروز واکنشی به تصمیم کارلوس کی‌روش در دعوت از وی بوده است؛ چیزی که درخشان ردش می‌ کند.

حالا نکته اینجاست که چقدر این احتمال وجود دارد که پرسپولیس ادامه فصل را با دروازه‌بانی مسعود همامی پیش ببرد. گلری که برای نفر دوم بودن به پرسپولیس آمده و حالا در موقعیتی قرار گرفته که قاعدتا آمادگی اش را نداشته است. آیا سوشا از پرسپولیس جدا می‌ شود؟ این سوالی است که فعلا نمی‌ شود جوابش را داد. به نظر باید تا پایان بازی النصر صبر کنیم.

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------