تعقیب و گریز پلیس با ستاره مشهور فوتبال در خیابان های تهران



اخبار,اخبار ورزشی ,ستاره مشهور فوتبال در خیابان های تهران

بی‌توجهی بازیکن معروف یکی از تیم های پرطرفدار پایتخت به دستور پلیس راهنمایی رانندگی برایش دردسرساز شد.

 بازیکن معروف یکی از تیم‌های مطرح پایتخت به همراه یکی از دوستان صمیمی‌اش در اتوبان‌های تهران مشغول ویراژ دادن و لایی کشیدن بود و احتمالا با این اندیشه که شهر را برای لایی ایشان قرق کرده‌اند با سرعت رانندگی می‌کرد، که با اخطار پلیس روبه‌رو می‌شود.

این بازیکن معروف با این تصور که به خاطر شیرین‌کاری‌های یک سال اخیرش شهره آفاق شده بی‌توجه به اخطار پلیس همچنان با سرعت به کار خودش مشغول بوده که بالاخره مأموران نیروی انتظامی موفق می‌شوند سد راه این بازیکن شده و او را از اتومبیل پیاده کنند!

گویا پرتاب کردن یک شیء نامعلوم قبل از توقف اتومبیل هم مزید بر علت شده که مأموران نیروی انتظامی بر بازیکن معروف سخت بگیرند و بر آن شوند تا تحت هر شرایطی او اعمال قانون شود.

آقای بازیکن، ابتدا زیر بار هیچ یک از تخلفات مورد اشاره پلیس نمی‌رفت و به طور مرتب با یادآوری سابقه فوتبالی‌اش از مأموران می‌خواهد این مسئله را نادیده بگیرند.

در ادامه هم این بار با لحن ملتمسانه خطاب به افسر نیروی انتظامی گفته: «آقا به خدا این روزها همین‌جوری هم هزار تا مشکل برام درست می‌شود و کافیست شما هم به خاطر این تخلفات من را دستگیر کنید تا آینده فوتبالم تباه شود...!»

مطمئن باشید این اتفاق نه برای بار اول رخ داده و نه قرار است آخرین بار باشد اما متأسفیم که یک ورزشکار مطرح که الگوی بسیاری از نوجوانان این مرز و بوم شده اینگونه رفتار می‌کند و باعث می‌شود عوام در خصوص اکثر فوتبالیست‌ها قضاوت مثبتی نداشته باشند و تا نام خیلی‌ها را می‌شنوند ناخودآگاه به یاد مشکلات اخلاقی و رفتاری این افراد بیفتند.

اخبار ورزشی - روزنامه نود

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------