واکنش سرپرست پرسپولیس به برخورد زشت خانزاده با یک هوادار در قطر



اخبار,اخبار ورزشی ,محمدرضا خانزاده

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: «هوادار پرسپولیس حق دارد ناراحتی اش را بیان کند و بازیکنان ما باید ظرفیت خود را بالا ببرند.»

محمود خوردبین درباره برخورد زشت محمدرضا خانزاده با یکی از هواداران پرسپولیس پس از بازی مقابل لخویا اظهار داشت: «من پس از بازی در حال انجام امور اداری در ورزشگاه بودم که شنیدم خانزاده با یکی از هواداران پرسپولیس بحث کرده است. پس از آن از کریم باقری هم که در محل بود سوال کردم که او تایید کرد و گفت همانجا با این بازیکن برخورد کرده است.»

وی ادامه داد: «هوادار پرسپولیس حق دارد ناراحتی اش را بیان کند و بازیکنان ما باید ظرفیت خود را بالا ببرند. به طور حتم خانزاده باید پاسخگوی رفتارش باشد و ما این موضوع را پیگیری می کنیم.»

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه کریم باقری با صدای بلند نسبت به رفتار خانزاده موضع گیری کرده و گفته اینجا چاله میدان نیست بیان داشت: «آقاکریم عین واقعیت را گفته است. در پرسپولیس نباید این اتفاقات رخ دهد.»

خوردبین افزود: «ساعاتی پس از بازی و در آن شرایط بدی که از داشتیم در هتل بودم که یکی از دوستان تماس گرفت و گفت هواداری که با خانزاده درگیر شده است با اوست. من هم با او دقایقی صحبت کردم و از سوی خودم و باشگاه از این هوادار عذرخواهی کردم. به طور حتم پس از دیدن فیلم و صحبت با خانزاده درباره او تصمیم گیری لازم را انجام می دهیم.»

اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------