آیا دوره قلعه‌نویی به پایان رسیده است؟‎



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

آیا پایان دوران مربیگری و زوال قلعه نویی فرارسیده است ؟ پس از شکست آبی ها مقابل تراکتور این موضوع ترجیع بند بسیازی از بحث هاست.

 می شود به دلایل بسیار دوستدار امیر قلعه نویی نبود. ادبیاتش را مناسب نداست، سبک مربی گری اش را نپسندید و چیزهای دیگر. اما سخن از پایان یافتن دوره اش بی انصافی است.

این هم از ویژگی های ما است که با اندکی تزلزل، همه یاد «دوره ات گذشته مربی» می افتند. اتفاقا این همان بزنگاه هایی است که نقطه افتراقی می شود بین فوتبال حرفه ای و عقلانی با فوتبالی احساسی و آماتور. همان هایی که تنها پس از چند سال خدمت، ژنرالش کرده بودند، امروز از پایانش می گویند.

به خاطر داشته باشیمآرسن ونگر سال هاست قهرمان لیگ جزیره نشده است، اما کماکان آرسن ونگر است. تیم ها همواره دوره هایی از بازسازی دارند که ممکن است چند سال به طول بینجامد، میلان و اینتر را ببینید که به چه وضعی دچارند، اما کیست که تردید کند که این تیم ها دوباره برخواهند خواست. مربیان هم به همچنین. اما همه این ها به معنای پایان و البته انکار تمام دستاوردهای پیشین نیست.

احتمالا نوعی سهل انگاری در به کار بردن «دوره ها»، شروع و پایان آن ها داریم. قلعه نویی با وجود نقاط ضعف، کماکان در فوتبال ایران حرف ها برای گفتن خواهد داشت. کاش براحتی از پایان ها نگوییم.

 

اخبار ورزشی - ورزش 3

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------