منصوریان و ترس از تلخی های فوتبال/جام او را چه کسی دزدید؟



اخبار,اخبار ورزشی ,فوتبال ایران

حتی نای یک کتی راه رفتن نداشت. بازی که تمام شد ، او و تیمش زدند زیر گریه چون فکر می کردند جام را در تبریز باختند و تراکتوری ها برش داشتند ، نمی دانستند که اسیر اتفاقات دیگری شدند.

 ساعت 12 شب بود، 90 دقیقه بعد از بازی . اتوبوس شان هنوز به هتل نرسیده بود و صدایش از پشت تلفن در نمی آمد. بغضی در گلویش مانده بود و نمی دانست چطور باید فریادش کند. در اولین سال مربیگری اش فقط 8 دقیقه تا اولین جام فاصله داشت. با چشمش دیده بود مسئول فوتبال تبریز و ناظر بازی از بغل ذستش رد شدند و با صدایی بلند به تبریزی ها گفتند بازی سپاهان مساوی شده است.

 

او هی فریاد می زد و تیمش را به جلو می خواند اما تراکتور بازی را بسته بود. 10 نفره دفاع کردند و گل چهارم را نخوردند. تیمی که باید حمله می کرد و گل می زد ، بازی را بست تا نه خودش قهرمان شود و نه نفتی ها قهرمان شوند. شاید آن آقای مسئول و همه مسئولان دیگر از سرنوشت پایان بازی می هراسیدند . از اینکه جماعت خشمگین از نتیجه بازی چه واکنشی خواهند داشت وقتی بفهمند جام را باختند. با این وجود او قبل از رفتن گفته بود:«می رویم با 25 ، جام را بر می داریم و بر می گردیم. فوتبال حرفه ای یعنی همین. جمعیت هواداران تبریزی شاید شاکی شوند اما حقیقت فوتبال همین است و باورش می کنند.»

رویای او اما با یک دروغ بر باد رفت . او که می گفت یا می بازیم یا می بریم اما تن به مساوی نمی دهیم ف تن به مساوی داد و حالا هی مناسبات را با خود مرور می کند. اینکه چرا مسئول اجرایی لیگ شب بازی هراسان به تبریز می آید ، صبحش اصفهان است و عصر در تبریز با خیال راحت می نشیند. آیا اتفاقی افتاده؟ او نمی داند اما با صدای گرفته زیر باران و سوز کوهستان تبریز ، او هم چون مال باخته ای بود که حاصل یک فصل تلاشش را یک شایعه به باد داده بود. تیمی که هر 4 روز یکبار و برای 5 ماه متوالی بازی کرده بود نباید سرنوشتش این می شد. او حالا اگر می گوید :« آن 8 دقیقه کثیف بود» درباره چیزی می گوید که حقیقتش را به چشم دیده است. ندام با خود کلنجار می رود که تیم 10 نفره تراکتور اگر در آن 8 دقیقه حمله می کرد چه اتفاقی می افتاد؟ چرا آنها که دو بار گل خوردند ، نباید گل سوم را هم می خوردند؟

همه چیز برایش خیلی ساده است. او که از فرط عصبیت کلاه نیمه آبی اش را هم از سر در آورد و پرتش کرد بین بقیه وسایلش ، تازه رویی دیگر از فوتبال ایران را آموخت. حالا هم می ترسد. ترس از 3 مسابقه ای که پیش رو دارد. اینکه اگر می شود فینال لیگ را این قدر ساده با یک شایعه سرنوشتش را طوری دیگر رقم زد ، چطور نشود فینال جام حذفی را برایش سرنوشتی دیگر ساخت؟

آیا او درست فکر می کند؟

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------