کنایه های عادل فردوسی پور به اتفاقات بازی تبریز در گزارش بازی بارسلونا - اتلتیکو!



اخبار,اخبار ورزشی ,عادل فردوسی پور

فردوسی پور در خلال گزارش بازی بارسلونا و اتلتیکو بارها به اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت کنایه زد.

عادل فردوسی پور که بازی امشب بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید را گزارش می کرد در خلال گزارشش بارها به اتفاقات بازی روز جمعه تراکتورسازی و نفت تهران اشاره کرد.

بازی های بارسلونا و رئال مادرید این هفته به صورت همزمان برگزار شد و فردوسی پور زمانی که داشت دیدار کاتالان ها را گزارش می کرد گفت:«در این بازی بارسلونا یک بر صفر از حریف پیش است و رئال مادرید هم با یک گل از اسپانیول جلو است.این طور نیست که به بارسلونایی ها بگویند بازی رئال مادرید و اسپانیول مساوی است! و بازیکنان بارسلونا هم خودشان را روی زمین بیاندازند و وقت تلف کنند!»

وی در هنگامی که کارگردان تلویزیونی تصویری از نیمکت بارسلونا را نشان داد که بارسایی ها در حال پیگیری نتیجه بازی رئال مادرید و اسپانیول بودند گفت: همه دارن با هندزفری گوش می دهند و اعتمادی ندارن به نتایجی که بهشون می رسه.

این پایان ماجرای نبود چرا که عادل وقتی که رئال مادرید گل دوم را به اسپانیول زد و بازی 2 بر یک به نفع رئال شد گفت: دیگه فرقی نداره چرا که با این نتیجه بارسلونا قهرمان می شه مگه اینکه به بارسایی ها  بگن بازی رئال - اسپانیول 2 - 2 مساوی شده بعد اینا دیگه تلاشی نکنند.

متلک های فردوسی پور با چاشنی اتفاقات ورزشگاه تبریز به اوج خود رسید وی در صحنه ای گفت: حالا همه باید مواظب پسر لوئیز هنریکه باشن تا اون بازی رو 3 - 3 اعلام نکنه و الان رئال مادرید نائب قهرمان شده و در خانه اسپانیول جشن هم نمی گیره.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------