ترفند جالب برانکو برای فصل نقل‌ و‌ انتقالات/ جدایی چند بازیکن پرسپولیس قطعی شد



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد ندارد قبل از جذب بازیکنان مدنظرش لیست خروجی سرخپوشان را اعلام کند.

 برانکو ایوانکوویچ بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد فعلاً در ایران بماند تا تکلیف خود و تیمش را برای فصل آینده مشخص کند. دستیاران برانکو امروز (پنجشنبه) ایران را به مقصد کرواسی ترک می‌کنند اما سرمربی پرسپولیس حداقل تا پایان هفته آینده در تهران خواهد ماند تا برنامه‌هایش را تکمیل کرده و لیست خرید خود را تحویل مدیریت باشگاه دهد. این در حالی است که با منتفی شدن واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی، وضعیت مدیریت این باشگاه هم فعلاً نامشخص است.

برانکو در مذاکراتی که با نژادفلاح داشته به وی اعلام کرده فعلاً قصد ندارد لیست خروجی تیمش را مشخص کند، چرا که اول باید بداند چه تعداد از بازیکنان مدنظرش جذب می‌شوند. به اعتقاد خیلی از کارشناسان پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان با کیفیت زیادی جذب کند اما با شرایطی که این تیم در حال حاضر دارد این امر ممکن نیست. با توجه به این قضیه برانکو قصد ندارد بی‌گدار به آب زده و به یکباره تعداد زیادی از بازیکنان تیمش را کنار بگذارد.  او ابتدا لیست خریدش را تکمیل و آنها را تحویل باشگاه خواهد داد و بعد از اینکه مشخص شد باشگاه توان جذب کدام یک از آنها را دارد، لیست خروجی تیمش را هم تحویل باشگاه می‌دهد.

البته تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که فصل گذشته در تعداد کمی از بازی‌های این تیم به میدان رفتند به طور قطع در فصل آینده جایی در این تیم ندارند و خودشان هم می‌دانند رفتنی هستند اما چند بازیکن هستند که برانکو در مورد آنها تردید دارد و اول قصد دارد جانشین مناسب برای آنها پیدا کند.

مورد دیگر اینکه برانکو و دستیارانش هنوز پیش قراداد خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده‌اند و چنانچه هر فردی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود باید در اولین اقدام برای پرداخت پیش قراداد مربیان پرسپولیس اقدام کند. در واقع یک دیگر دلایل ماندن برانکو در تهران همین مسئله است.

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------