کرار: دنبال جدایی از استقلالم چون تکلیفش مشخص نیست



اخبار,اخبار ورزشی ,جاسم کرار

کرار گفت: این روندی که وزارت ورزش برای خصوصی‌سازی در پیش گرفته، واقعاً خطرناک است.

به گزارش خبرآنلاین جاسم کرار هافبک عراقی استقلال که این روزها در کشورش به سر می‌برد، در صحبت با خبرورزشی از گرفتن رضایتنامه و جدایی از استقلال حرف می‌زند.

روند واگذاري سهام دو تيم سرخابي صداي همه را درآورده. تو شخصاً چه نظري در اين رابطه داري؟
من فكر مي‌كنم اين روندي كه سازمان خصوصي‌سازي و وزارت ورزش براي خصوصي‌سازي در پيش گرفته‌اند، واقعاً خطرناك است و اگر كارها به همين منوال پيش برود، وضعيت خطرناك‌تر مي‌شود. شرايط ما و پرسپوليس را در سالي كه گذشت همه ديدند، استقلال ششم شد و پرسپوليس هشتم. اگر شرايط به همين منوال پيش برود شايد دو تيم فصل بعد كانديداي سقوط باشند اما اگر بخش خصوصي بيايد و دو تيم را زير بال و پر خودش بگيرد، وضعيت واقعاً بهتر خواهد شد. الان شرايط استقلال اصلاً خوب نيست چون نه سرمربي داريم نه وضعيت مالي باشگاه مشخص است و اصلاً نمي‌دانيم بايد با چه كسي صحبت كنيم. من معتقدم شرايط فعلي در شأن ما نيست.

بعضي از بازيكنان استقلال به طعنه گفتند كه تو چون زياد سر و صدا كردي، بيشتر از بقيه پول گرفتي. اين حرف را قبول داري؟
اصلاً اين حرف را قبول ندارم و اگر اين‌طور بود، 40، 45 درصد پولم نمي‌ماند. اين همه حرف زدم و به زور توانستم وعده‌اي را عملي كنم كه 4 ماه پيش قولش را به ما داده بودند.

از بين گزينه‌هاي مربيگري استقلال كدام‌يك را گزينه بهتري مي‌داني؟
من تا الان نام هيچ گزينه‌اي را به صورت رسمي نشنيده‌ام اما به طور خلاصه مي‌گويم، استقلال مربي‌اي مي‌خواهد كه لياقت مربيگري در اين تيم بزرگ و پرطرفدار را داشته باشد.

در كشورت مشغول چه كاري هستي؟
من يك شركت مواد غذايي و يك هتل دارم كه مشغول رسيدگي به امور آنها هستم چون در مدتي كه در ايران بودم كمي از كارها دور بودم و حالا در حال رسيدگي به امور شخصي‌ام هستم.

براي آينده كارت در استقلال چه تصميمي داري؟
من قرارداد دو ساله با استقلال دارم كه يك فصل از آن باقي مانده است اما درصدد هستم رضايتنامه‌ام را از استقلال بگيرم و جدا شوم.

چرا تصميم جدايي گرفتي؟
چون تكليف اين باشگاه مشخص نيست، از طرفي من هم چند پيشنهاد خوب ديگر از ايران و يكي، دو تيم عراق دارم كه درصددم با گرفتن رضايتنامه به يكي از اين تيم‌ها بروم.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------