کی‌روش: کاش 50 ساله بودم (عکس)



کارلوس کی‌روش 50 ماهگی حضور خود در فوتبال ایران را با حضور بازیکنان و برخی مسوولان فدراسیون فوتبال در آکادمی المپیک جشن گرفت.

کارلوس کی‌روش که از این برنامه سورپرایز شده بود خطاب به حاضرین مراسم گفت: با شرایطی که در این مدت در ایران داشتم و با این همه حمایت و جو خوبی که در این مدت در تیم ملی داشتم امیدوار بودم این کیک 50 سالگی ام باشد تا همه چیز تکمیل می‌شد و ای کاش این کیک پنجاه سالگی‌ام بود.

او از افشین پیروانی و کفاشیان بابت این سورپرایز ویژه تشکر کرد. کی‌روش در ادامه تشکر ویژه‌ای از بازیکنان داشت و گفت: مطمئنا با حضور و تلاش آنها نمی‌توانسته 50 ماه در ایران دوام بیاورم.

آندرانیک تیموریان نیز با همان لهجه خاصش به نمایندگی از سایر بازیکنان به مربی تیم ملی گفت بابت اینکه در کنار او فعالیت می‌کنند خوشحال هستند و مطمئنا او یکی از باکلاس‌ترین و فنی‌ترین مربیانی است که با او فعالیت کرده‌اند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی‌روش

 
کفاشیان هم خطاب به کی‌روش گفت امیدوار است این اولین 50 ماهگی حضور او در ایران و جشن برای او نباشد و ابراز امیدواری کرد بتوانند در کنار هم 50 ماهگی بعدی (100 ماهگی حضور کی‌روش) را هم جشن بگیرند.

در ادامه این جشن سرمربی پرتغالی تیم ملی به شوخی با کفاشیان پرداخت و بازیکنان تیم ملی هم برای او موفقیت در ادامه راه به همراه تیم ملی را آرزومند شدند.

کی‌روش تاکنون در دو تورنمنت تیم ملی را همراهی کرده و حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه 2018 سومین رقابت مرد پرتغالی روی نیمکت تیم ملی خواهد بود و او به همراه سربازانش امیدوار است بتواند چهارمین حضور برای خود و پنجمین حضور ایران را در جام جهانی رقم بزند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی‌روش

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------