تنها مربی خارجی که مایلی‌کهن منتقدش نیست را بشناسید!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

سنول گونش یکی از معدود مربیان خارجی است که مایلی کهن منتقدش نیست.

محمد مایلی کهن در فوتبال ایران به عنوان یکی از منتقدان جدی مربیان خارجی شناخته می شود. او معمولا با حضور مربیان خارجی در تیم های ایرانی مخالفت می کند اما این باعث نمی شود که مایلی کهن با حضور همه مربیان خارجی مخالفت کند. او با حضور بعضی از مربیان ایرانی در فوتبال ایران مشکل ندارد که یکی از این مربیان، سنول گونش مربی ترکیه ای است.

سنول گونش مربی ترکیه ای که در فوتبال ایران چهره نام آشنایی است، روز گذشته در تمرین تیم ملی امید ایران حاضر شد. ملی پوشان امید ایران در ترکیه اردو زده اند که روز گذشته سنول گونش به تمرین تیم امید رفت تا در کنار یکی از منتقدان همیشگی مربیان خارجی در فوتبال ایران قرار بگیرد.

البته ماجرای گونش متفاوت از سایر مربیان خارجی است. مایلی کهن یک بار هم او را به بهرام افشارزاده پیشنهاد کرده تا اگر می خواهد مربی خارجی برای استقلال بیاورد، با او مذاکره کند. گونش دفعه قبل هم که تیم ملی امید در ترکیه اردو زده بود، در تمرین ملی پوشان امید ایران حاضر شده بود.

حضور گونش در تمرین تیم امید و البته پیشنهاد نام او به باشگاه استقلال توسط مایلی کهن، نشان می دهد که مرد همیشه منتقد مربیان خارجی، با همه خارجی ها هم مشکل ندارد و اگر یک مربی خارجی آسیایی و مسلمان مثل گونش پیدا شود، مایلی کهن با او مشکل پیدا نخواهد کرد و با او رفیق هم خواهد شد؛ آن قدر که گونش هر بار تیم ملی امید به ترکیه می رود، سر تمرین این تیم حاضر شود.

البته هدف گونش از حضور در تمرین تیم امید ایران، تیم پیدا کردن نیست چراکه او با باشگاه بشیکتاش ترکیه به توافق رسیده و سرمربیگری آن را قبول کرده است. او از طریق ناصر صادقی بازیکن سابق پاس تهران هم رابطه خوبی با اهالی فوتبال ایران دارد و یک بار حتی برای سرمربیگری سپاهان به ایران آمد و از امکانات باشگاه سپاهان بازدید کرد که در نهایت سرمربی این تیم نشد.

جالب است که گونش فصل گذشته در اردوی ترکیه استقلال هم حاضر شد و با قلعه نویی یک عکس یادگاری گرفت. به نظر می رسد او در کمپی که تیم های ایرانی در آن اردو می زنند یک مسئولیتی هم دارد که هر بار به تمرین تیم های ایرانی می رود.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------