دنیای این روزهای حمید درخشان



اخبار,اخبار ورزشی, حمید درخشان

از پایانِ دربی برگشت تیم های پرسپولیس و استقلال در لیگ چهاردهم تا به امروز، نام حمید درخشان یکی از نام های پرتکرار در شبکه های اجتماعی بوده است.

حمید خان که بعد از ناکامی های تمام نشدنی و شکست های متوالی بالاخره از پرسپولیس کنار رفته بود، پیروزی تیم برانکو در دربی را متعلق به خودش دانست و تاکید کرد که راه را خودش به برانکو نشان داده است. اینگونه بود که سیل تازه ای از شوخی ها در فضای مجازی از راه رسیدند. شوخی هایی که در آن ها از قول حمید درخشان، همه اتفاقات مثبت دنیا به این مربی برمی گشت. برای نمونه، این درخشان بود که به ظریف یاد داده بود توافق هسته ای را به سرانجام برساند!

سرمربی سابق سرخپوشان، هنوز هم حاضر نیست دست از سوژه کردن خودش روی اینترنت بردارد. او که در مقطع دوم حضور در پرسپولیس، هرگز چهره محبوبی در بین هواداران این باشگاه نبود، اخیرا سعی کرده با اشاره به خرید بازیکنان کروات برای پرسپولیس و برگزاری اردوی این تیم در کرواسی، به برانکو ایوانکوویچ کنایه بزند و او را در این ماجراها ذینفع بداند.

 

البته که حق با درخشان است و عملکرد نقل و انتقالاتی سرمربی بزرگ پرسپولیس، سوال های زیادی باقی می گذارد. برانکو بر خلاف درخشان، هنوز موفق نشده خریدهای خوبی برای پرسپولیس داشته باشد. خریدهایی در اندازه های بازیکنان بزرگی مثل جعفرپور، تادئو و البته مبین میردورقی!

اخبار ورزشی - آی اسپورت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------