مگر ضرغام اسماعیل کریس رونالدوست که برایش فرش قرمز پهن می کنیم؟



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ رقابت های عراق

اگر بازیکنی از لیگ عراق به لیگ ایران بیاید، برایش افتخار است.

 سطح لیگ رقابت های عراق با لیگ ایران قابل مقایسه نیست و بی شک اینجا، امکانات بیشتر برای آنها مهیاست.

 

در سال های گذشته عراق بازیکنان خوبی داشته اما تجربه نشان داده اند آنها بیش از اینکه به پیشرفت فوتبال کمک کنند، به حاشیه سازی و جنجال سازی کمک کرده اند. ملامحمد، عبدالزهرا و... از جمله بازیکنانی بودند که به قدر کافی حاشیه درست کردند و سال قبل هم که عملکرد کرار مشخص بود.

 

امروز حرف از حضور ضرغام اسماعیل در ایران است و نیامده همه برایش فرض قرمز انداخته اند. بخشی از این انتقادها متوجه خود ما رسانه هاست که چنین حضور او را در بوق و کرنا کرده ایم.

 

واقعیت این است که ضرغام اسماعیل هم مثل خیلی از هموطنانش اگر به ایران بیاید، الگوی خود را دیگر عراقی ها قرار می دهد و دست به بی انضباطی می زند. اگر او یکی مثل کریس رونالدو بود، ایرادی نداشت که برایش اینهمه خبر رنگارنگ درست شود.

 

یک روز خبر برسد او بمب نقل و انتقالات است، یک روز خبر رسید که وای به پرسپولیس نه گفته، یک روز خبر رسید که کلی مشتری دارد و به پرسپولیس پشت کرده و هزار جور از این خبرها. ضرغام اسماعیل هر چقدر هم که بازیکن خوبی باشد، ارزش اینهمه خبر و هیاهو را ندارد. او بازیکنی است که باشگاههای اروپایی برایش تره خرد نمی کنند. آیا باشگاهی در اروپا هست که رسما این بازیکن را خواسته باشد؟ او در معادلات فوتبال دنیا و اصلا همین آسیا چه جایگاهی دارد؟ ضرغام در آسیا بازیکن درجه چندم است؟ آیا در همین فوتبال بازیکنان بزرگتر از ضرغام نداریم؟


ولی احتمالا رویه گذشته فرقی نمی کند. دوباره هر روز پرسپولیسی ها یک خبر از ضرغام می دهند و این بازارگرمی ها برای او ادامه خواهد داشت. اما فقط لازم است سری به قطر بزنید و به باشگاههای که بازیکنان ایرانی جذب کرده اند. باشگاه المسیمیر تا همین لحظه که نوری را جذب کرده، یک خبر هم درباره جذب او روی سایت رسمی خود منتشر نکرده است. باشگاه ام صلال تازه یک روز پس از عقد قرارداد با آندو نوشت کاپیتان ایران را به خدمت گرفته اند. سایت الاهلی دیروز حتی کنفرانس مطبوعاتی پژمان منتظری را روی خروجی خود قرار نداد. اما اینجا، هنوز بازیکن نیامده برایش جوری فرش قرمز پهن می کنند که گویا کریس رونالد در مقابل او هیچ است.

بی شک خود ضرغام هم از خیلی از اخبار و اتفاقات داخل ایران خبر ندارد و این روزها خوش و خرم مشغول گذراندن تعطیلات است. احتمالا واسطه هایی که این وسط نقش تعیین کننده ای دارند، با علاقه بعضی رسانه ها چنین اخباری را منتشر می کنند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------