بازیکن سفارشی سایپا را اسپانسر معرفی کرده بود!



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه سایپا

مدیرعامل باشگاه سایپا بالاخره اعتراف کرد سروش فیروزی بازیکن گمنامی که بدون تایید مجید جلالی نامش در فهرست رسمی تیم قرار گرفت، از سوی اسپانسر برای تست به تیم فوتبال این باشگاه معرفی شده بود!

بیت الله رضایی به ایسنا، درباره حواشی جذب بازیکن سفارشی برای سایپا اظها‌ر کرد: این که می‌گویند ما بازیکن سفارشی جذب کرده‌ایم اصلا درست نیست. تمام مدارک و اسناد ما موجود است. ان‌شا‌ء‌الله مدارک مان را در هیات مدیره مطرح می‌کنیم و پس از آن خیلی شفاف همه چیز را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم. ما با اسپانسری برای همکاری توافق کرده‌ایم و این بازیکن از طرف آن اسپانسر به ما معرفی شد. هیچ گونه فشار و سفارشی هم وجود نداشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر پاسخ منفی جلالی به این بازیکن رابطه شما با سرمربی تیم‌تان تیره شده ، گفت: من همه صحبت‌هایی که درباره سفارشی بودن این بازیکن است را رد می‌کنم و هیچگونه مشکلی هم با جلالی ندارم.

رضایی درباره ممنوع المصاحبه شدن اصغر حاجیلو گفت: حاجیلو در روزهای گذشته مصاحبه‌هایی درباره قلعه‌نویی و استقلال انجان داده بود، به همین دلیل ما او را ممنوع المصاحبه کردیم تا حاشیه‌ای در تیم ما ایجاد نشود. سایپا سخنگو دارد و دلیل ندارد هر کسی بخواهد درباره موضوعی صحبت کند.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------