علی پروین: کاش چهل سال جوانتر بودم، تا هستم از برانکو و تیم جوانش حمایت می کنم



اخبار,اخبار ورزشی ,علی پروین

ایوانکوویچ هم خطاب به علی پروین گفت: برای من باعث افتخار است که امروز در فوتبال ایران جایی می‌نشینم که روزی آدم بزرگی مثل شما می‌نشست.

ستاره پرافتخار و افسانه ای تیم پرسپولیس در خصوص جشن تولد هفتادسالگی و مشترکش در کنار محمود خوردبین گفت: هر سال رفقای ما این کار را می‌کنند و زحمت زیادی کشیدند. یک روز مانده به تولد من همیشه از این کارها می‌کنند، اما فقط پیر شده‌ام و ای کاش تولد 30 سالگی‌ام بود.

پیشکسوت پرسپولیس که جشن تولد 69 سالگی‌اش را پشت سر گذاشت درباره اینکه در این مدت زندگی‌اش چگونه بوده، گفت: خوب بوده و در این چند سال همیشه زندگی خوبی داشتم، اما کاش جوان‌تر بودم.

پروین در خصوص اینکه به برانکو ایوانکوویچ هنگام خروجش از جشن تولد اعلام کرد از او در پرسپولیس حمایت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این حرف را به او زدم و همیشه هم به برانکو گفته‌ام که تا هستم از او حمایت می‌کنم. به نظرم مربی خوبی است و فقط اگر کمی مشکلات مالی باشگاه حل شود و مدیریت بهتری در باشگاه باشد، می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. تیم این فصل جوان و خوب است و نیاز به زمان دارد تا بهتر شود. دیروز و پریروز هم اعلام حمایت کرده بودیم و حتی به بچه‌ها هم گفتم که باید از برانکو حمایت کرد. اگر مشکلات مالی نباشد مطمئناً وضعیت بهتر خواهد شد. وقتی مشکل مالی نباشد، باعث می‌شود حاشیه‌ها کمتر شود و من مطمئن هستم در صورت حل شدن مشکل پولی، پرسپولیس در پایان فصل جزو چهار تیم اول خواهد بود.

پروین در سخنانی در جمع حاضران خطاب به سرمربی کروات تیم گفت: شما مربی بزرگی هستی و سابقه خوبی دارید. در پرسپولیس هم خوب کار کردی. از بازی تیم معلوم است که همین طوری فوتبال بازی نمی‌کند. جوانگرایی هم کردی و چند تا از این بچه‌ها در آینده خیلی خوب می‌شوند. البته بدشانسی هم آوردید. انشاءا... در بازی‌های بعدی نتیجه هم بگیرید. من و بقیه قدیمی‌های پرسپولیس هم از شما و تیم حمایت می‌کنیم.

ایوانکوویچ هم خطاب به علی پروین گفت: برای من باعث افتخار است که امروز در فوتبال ایران جایی می‌نشینم که روزی آدم بزرگی مثل شما می‌نشست.

 

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------