دلیل اصرار کارلوس برای ویزا گرفتن آندو و بازی دادن به پورقاز در تهران



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی روش

کی روش بیراه نمی گوید بازی با گوام خیلی مهم است. شرایط و ضرورت‌ها این گونه نشان می‌دهد که نبردی سخت را باید انتظار بکشیم.

مصدوم بودن تعدادی از مهره هاي اصلي كروش و همچنين عدم صدور ويزاي برخي از بازيكنان تيم ملي براي بازي با گوام در مقدماتي جام جهاني باعث شده است تا سرمربي پرتغالي تيم ملي از بازي با اين تيم به عنوان سخت ترين بازي دور اول مقدماتي ياد كند. هر چند كه ما در ايران گوام را با يك بازي يك طرفه شكست داديم اما خود كروش هم مي داند كه نبودن چندين بازيكن اصلي در تركيب تيم ملي براي بازي روز سه شنبه مي تواند خطرناك باشد.

 

اين را مي توان از اصرار كروش براي حل شدن مشكل ويزاي كاپيتانش آندو تيموريان فهميد كه او را براي بازي با گوام هر جور شده مي خواست. حتي با تقاضا از وزير امور خارجه براي حل اين مشكل. مشكلات كروش فقط همين نبود بلكه غيبت سيد جلال حسيني و پژمان منتظري زوج هماهنگ قلب دفاع ايران هم باعث شده است به هم ريختگي در خط دفاعي تيم ملي به وجود بيايد.

 

البته كروش در بازي برابر تركمنستان عزت الله پورقاز را براي اولين بار در تركيب تيم ملي قرار داد و با بازي گرفتن از او در كنار پور علي گنجي نسبتا با تجربه تر سعي كرد زوج دفاعي تقريبا هماهنگي را براي بازي با گوام بسازد. همه اين عوامل دست به دست هم داد تا كروش حضور آندو را يك نياز ضروري بداند. چون اگر آندو به بازي پيش رو نمي رسيد، كروش مجبور مي شد از پور علي گنجي در خط هافبك استفاده كند كه اين باز هم مي توانست دفاع تيم ملي را به هم بريزد.


اهميت بازي با گوام كه ملي پوشان از يك سفر ٣٦ ساعته به آن مي رسند به اين دليل خيلي بالاست كه برد مقابل اين تيم مي تواند دو بازي ديگر تيم ما در تهران را آسان تر و خيال ما را از صعود راحت كند.

اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------