واکنش "همسر هادی نوروزی" به شایعات: تابع تصمیم پدر هادی هستیم



اخبار,اخبار ورزشی ,همسر هادی نوروزی

انتشار خبر قیومیت رسمی رمضان نوروزی در خصوص فرزندان کاپیتان فقید پرسپولیس ، این ذهنیت را میان مردم و رسانه‌ها ایجاد کرده که دربارۀ موضع مورد بحث میان دو خانوادۀ نوروزی و ابراهیم‌پور اختلافاتی شکل گرفته است. در حالی که طبق اظهارات بزرگان این دو خانواده چنین مسئه‌ای حتی از ذهن هیچ‌یک از آنها نگذشته است.

خانوادۀ ابراهیم پور و همسر کاپیتان فقید پرسپولیس با احترام کامل به رمضان نوروزی ، پدر هادی را بزرگ خانواده و تصمیم گیرندۀ اصلی دربارۀ آن‌چه که خیر و صلاح خانوادۀ هادی و آیندۀ دو فرزند وی را شامل می‌شود، می‌دانند و تابع تصمیمات وی هستند.با این اوصاف به نظر هنوز به صورت رسمی نشستی میان دو خانواده در خصوص قیومیت هانی و هانا نوروزی میان دو خانواده برگزار نشده است.

اما پدر هادی همان روزهای اول صادقانه اظهار داشته که بعد از هادی ، همسر وی هم پدر و هم مادر هانی و هانا است و ما (پدر و مادر هادی) به هیچ وجه نمی‌توانیم جای پدر و مادر را برای این دو طفل معصوم بگیریم.

متاسفانه برخی از اهالی محترم رسانه با انتشار اخبار غیرواقع اسباب ناراحتی این دو خانواده را فراهم می‌کنند. انتشار خبر قطعی سپردن حضانت فرزندان هادی به پدر وی نیز از جمله این اخبار است.

هم خانواده نوروزی و هم خانواده ابراهیم‌پور در خصوص موضوع مورد بحث هیچ مشکل و اختلاف نظری با یکدیگر نداریم. آن‌چه که تا امروز مورد توافق دو خانواده بوده ، حفظ احترام پدر بزرگوار هادی توسط خانوادۀ همسر او و پذیرش تصمیمات وی می‌باشد.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------