آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سردار آزمون راز جدایی اش از لورکوزن را افشا کرد | پیش‌بینی سردار درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان به احتمال جدایی از باشگاه رم واکنش نشان داد. به گزارش همشهری آنلاین، سردار آزمون در تماسی…

واکنش برانکو به تساوی یک بر یک مقابل نفت



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

برانکو:امیدوارم علیپور و طارمی به درجه‌ای برسند که بتوانند گلزنی کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در این بازی باید از هر نظر پیروز می‌شدیم اما مساوی کردیم و بیش از اندازه شانس‌های گلزنی را از دست می‌دهیم.

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت اظهار داشت: تبریک می‌گویم به بازیکنانم بخاطر جنگندگی که داشتند. در این بازی باید از هر نظر پیروز می‌شدیم اما مساوی کردیم و بیش از اندازه شانس‌های گلزنی را از دست می‌دهیم و نهایتا گل می‌خوریم و باید خدا را شکر کنیم که یک امتیاز گرفتیم و پنالتی را هم از دست دادیم و گلی خوردیم که نباید می‌خوردیم و به تیم نفت هم بابت جنگندگی و بازی که ارایه کرد تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در دو بازی اخیر فرصت‌های گلزنی زیادی از دست داده و چه راه حلی برای این مشکل دارد، گفت: فقط با کار و اعتماد به نفس باید مشکل گلزنی را حل کنیم و امیدوارم که علیپور و طارمی به درجه‌ای برسند که بتوانند گلزنی کنند به جز بنگر و نور محمدی بقیه همه بازیکنان پرسپولیس جوان هستند و زیر 24 سال سن دارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنی برای نیم فصل مد نظر دارد، گفت: نیم فصل خیلی سخت می‌شود بازیکن باکیفیت پیدا کرد و همه بازیکنان قرارداد دارند و باید ببینیم وضعیت چطور است و امروز تیم ما نشان داد که پتانسیل و کیفیت بالایی دارد.

 

-----------------------------

 

منصوریان: در دقایق آخر می‌توانستیم به پرسپولیس گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: در دقایق پایانی که پرسپولیس احساسی شده بود، ما می‌توانستیم به گل برتری برسیم.

 علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک نفت مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نیمه اول اصلا خوب نبودیم زیرا با فاصله 4 روز پس از بازی سخت به این بازی آمدیم و پرسپولیس سرحال تر بود چرا که استراحت بیشتری کرده بود. در بازی قبل ما شانس از دست دادیم اما در این بازی با هنر دروازه‌بانان‌مان پرسپولیس شانس‌هایی از دست داد.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: تیم ما زمانی برگشت که پنالتی را خراب کرد. هر چه زمان بازی می گذشت شرایط ما بهتر می شد ایمان مبعلی با هر شرایطی باید بازی می کرد زیرا تجربه او تاثیر گذار بود. از بازیکنانم خیلی راضی هستم یکی دو شانس داشتیم و می توانست در دقایق پایانی که احساسی بازی می کردند گل بزنیم.

وی تاکید کرد: گل بدتر از این را خوردیم، کاری به گل خوردن نداریم. باید روی جوان صبر کرد. ما هم مثل پرسپولیس هستیم و بازیکنان جوانی داریم. امروز خیلی از عملکرد بازیکنانم راضی هستیم. در ورزشگاه تختی ما به اسم میزبان هستیم و در واقع میهمان هستیم. استقلال و پرسپولیس می توانند الگوی دیگران باشند. هواداران خیلی خوب بودند ما را ببخشند تمام تلاش خود را کردیم که از حالت 120دقیقه در بیاوریم.

سرمربی نفت در مورد بازگشت بیرانوند گفت: با بیرانوند مشکلی نداشتیم، به پسرم نمی توانم وقتی اشتباه کرد بگویم که خوب است. امروز بازده او را دیدیم،قطع به یقین بهترین بازیکن بود. او سرمایه کشور ماست.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------