شکایت پروین از محمود شافعی



اخبار ,اخبار ورزشی,شکایت پروین از محمود شافعی

 

اخبار ورزشی - شکایت پروین از محمود شافعی

علی پروین از محمود شافعی شکایت کرد.

 پس از دیدار پیشکسوتان پرسپولیس با ستارگان میلان، محمود شافعی انتقاد و اتهام‌هایی را علیه علی پروین مطرح کرد. سرمربی سابق پرسپولیس و عضو کنونی هیات مدیره این باشگاه نیز به این موضوع واکنش نشان داد و امروز از شاگرد سابق خود به دادسرا شکایت کرد.

علی پروین در حالی از شافعی به دادگاه شکایت برد که این کار را برای نخستین بار در طول دوران ورزشی‌اش انجام داده است. شکایت پروین قضایی بوده و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت نکرده است.

هافبک سال‌های دور پرسپولیس در گفت‌وگو با برخی روزنامه‌های ورزشی خطاب به علی پروین عنوان کرده بود: "آقای علی پروین! شما همان کسی هستی که در دوبی به علی کریمی التماس می‌کردی به باشگاهش بگوید 150 هزار دلار هم به تو بدهند چون مربی او بودی. خدا را شکر برای این ادعا شاهد هم دارم.

 

شان شما این قدر پائین است که برای پول حاضری به هر کسی التماس کنی." شافعی همچنین گفته بود: "من برای پرسپولیس متاسفم که علی پروین به عنوان سمبل این باشگاه شناخته می‌شود، چون این آقا مثل یک اختاپوس روی این باشگاه افتاده و میلیارد میلیارد از قِبل این تیم برده و سیری‌ناپذیر است. او باز هم دست از سر پرسپولیس برنمی‌دارد."

شنیده می‌شود پروین قصد دارد از ضیاء عربشاهی هم به دلیل برخی ادعاهایش در مصاحبه‌ با ایسنا شکایت کند اما هنوز این کار را انجام نداده است. عربشاهی گفته بود پروین چشم دیدن موفقیت‌های دایی را ندارد و از یک ریال هم نمی‌گذرد. انتقادهای عربشاهی از علی پروین را می‌توانید اینجا بخوانید.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------