يك پرسپولیسی دیگر با قطری ها تمام كرد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - جدایی قطعی كاپیتان سرخپوشان؛
يك پرسپولیسی دیگر با قطری ها تمام كرد

الخریطیات مقصد بعدی کاپیتان پرسپولیس است و او هم مانند دیگر بازیکنان کشورمان راهی لیگ قطر خواهد شد.

به گزارش جام نيوز، بي‌شک بايد محمد نوري را يکي از جداشدگان قطعي پرسپوليس در پايان فصل بدانيم. هافبک باتجربه و 31 ساله سرخ‌ها که شديدا از اوضاع مالي اين تيم ناراحت و شاکي است گفته بعد از پايان سه بازي پاياني ليگ به هيچ عنوان در پرسپوليس نمي‌ماند و به تيمي مي‌رود که از لحاظ مالي در حاشيه امنيت باشد.

جالب اينکه هنوز ليگ تمام نشده سيلي از پيشنهادات داخلي و خارجي به اين بازيکن رسيده و حال نوري در حال بررسي اين پيشنهادات است تا به بهترين آن جواب مثبت بدهد.

هر چند دو پيشنهاد اين بازيکن از کشورهاي چين و تايلند است و شايد وسوسه شود براي ادامه فوتبال راهي شرق آسيا شود اما به نظر مي‌رسد مقصد بعدي نوري تيم الخريطیات قطر است. حتي قرار است مديربرنامه‌هاي اين بازيکن اواخر هفته براي مذاکرات نهايي به قطر برود تا کار موکلش را به پايان برساند.

از آن جا که سه بازيکن پرسپوليس از مدت‌ها پيش قراردادشان با تيم‌هاي قطري قطعي شده نوري هم علاقه‌مند است تا اين اتفاق برايش بيفتد و او با هم‌تيمي‌هاي فعلي‌اش فصل آينده در ليگ قطر بازي کند.

نوري مي‌گفت: «حسن حضورم در ليگ قطر اين است که در آنجا احساس غربت نخواهم کرد چرا که دوستانم در اطرافم هستند و هيچ کدام تنها نخواهيم ماند بنابراين اولويت نخستم قطر است.»

آن طور که از شواهد و قرائن پيداست نوري را بايد صددرصد قطري بدانيم. همچنين به علت نوع تغذيه کشورهاي شرقي نوري چندان علاقه‌‌اي به حضور در دو کشور چين و تايلند ندارد و اولويت را به الخريطیات داده است.

از سوی دیگر نقل و انتقالات لیگ چین چند هفته ای است به اتمام رسیده و در واقع رفتن او به چین تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

مديربرنامه‌هاي نوري در اين خصوص گفت: «کار انتقال نوري به اين تيم قطري قطعي شده و من آخر هفته براي مذاکرات نهايي راهي قطر خواهم شد.»

نوري نيز در مصاحبه‌اي کوتاه گفت: «مبالغ خوبي از تيم‌هاي آسيايي به من پيشنهاد شده سعي مي‌کنم انتهاي فصل بهترين تصميم را بگيرم. الان هيچ‌چيز برايم به اندازه قهرماني پرسپوليس مهم نيست. اما باتوجه به اينکه پيشنهاداتي را دريافت کردم بايد بر روي آنها بررسي دقيق داشته باشم تا بهترين تصميم را بگيرم.»

همچنين مديربرنامه‌هاي نوري از سوي او وکالت تام گرفته تا در صورت توافق با الخريطیات قرار داد اين بازيکن را منعقد کند.

اخبار ورزشی - جام نيوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------