هوینس از ریاست بایرن‌مونیخ استعفا کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه بایرن‌مونیخ

 

اخبار ورزشی - هوینس از ریاست بایرن‌مونیخ استعفا کرد

رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ پس از محکوم شدن به سه سال و نیم حبس به دلیل فرار از مالیات از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش فارس، اولی هوینس پس از اینکه به دلیل فرار مالیاتی به سه سال و نیم حبس محکوم شد، استعفای خود را از ریاست باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرد.

رئیس 62 ساله بایرن‌ اعلام کرد که با استفاده از یک حساب سری در یکی از بانک‌های سوئیس از پرداخت مالیات فرار می‌کرد. وی این را یک اشتباه بزرگ در زندگی خود دانست و تأیید کرد که درخواست تجدیدنظر از دادگاه نخواهد کرد.

هوینس در بیانیه‌ای در باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرد: پس از مشورت با خانواده‌ام تصمیم گرفتم این تصمیم را بپذیرم. از وکیلم خواستم درخواست تجدید نظر ندهد. این دیدگاه من را در باره مسئولیت شخصی، محبوبیت و رفتارم نشان می‌دهد. فرار مالیاتی اشتباه بزرگ زندگی من بود و عواقب این اشتباه را می‌پذیرم.

وی ادامه داد: همچنین از سمت خودم به عنوان رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ استعفا می‌دهم. دوست دارم با انجام این کار از آسیبی که به باشگاه می‌زنم، جلوگیری کنم. بایرن‌مونیخ کار من در تمام عمرم است و همین طور خواهد ماند. تا زمانی که زنده باشم، به روش‌های مختلف ارتباطم را با این باشگاه فوق‌العاده و مردمش حفظ می‌کنم.

رئیس مستعفی باشگاه بایرن‌مونیخ خاطرنشان کرد: می‌خواهم از تمام دوستانم و حمایت باشگاه بایرن‌مونیخ از اعماق قلبم تشکر کنم.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------